آغاز ساخت اولین فیلم کوین هارت بعد از تصادف سال گذشته

کوین هارت (Kevin Hart)، بازیگر شاخص کمدی سینما، بعد از تصادف نگران کننده سال گذشته، باری دیگر به عرصه سینما و تلویزیون بازگشته است. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

سپتامبر سال ۲۰۱۹، برای بسیاری از طرفداران سبک کمدی و استندآپ، یک شب نگران کننده و پر از استرس بود. کوین هارت زمانی که با ماشین پلیموت باراکودا در یکی از جاده‌های شهر لوس آنجلس درحال رانندگی بود؛ تصادف عجیبی را تجربه کرد. خیلی‌ها بر این باور بودند که دیگر همه چیز برای کوین هارت به پایان رسیده است. با اینکه خود کوین هارت راننده ماشین نبوده، اما صدمات جدی به کمر او وارد شد.

حال به گزارش Just Jared، کوین هارت به محل یکی از پروژه‌های جدید فیلم‌برداری‌اش با کت چرم و شلوار مشکی وارد شده است و این خبر بسیار خوشحال کننده برای طرفداران و دنبال کنندگان کار‌های او است. بنا به گفته رسانه یاد شده، فیلم جدید کوین هارت قرار است در شهر‌های مختلفی مانند آتلانتا (Atlanta) و جورجیا (Georgia) فیلم‌برداری شود.

همچنین گفته می‌شود که او به زودی کار روی دو سریال تلویزیونی و همچنین باسازی فیلم The Great Outdoors، محصول سال ۱۹۹۸، را آغاز خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که آیا کوین هارت توانسته باری دیگر سلامتی کامل خود را بدست بیاورد و یا اینکه از شدت هیجان اجرای او به دلیل آسیب‌های جدی که به کمر وی وارد شده است کاسته خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • آغاز ساخت اولین فیلم کوین هارت بعد از تصادف سال گذشته