مایکروسافت Surface Go 2 با سخت افزار بهبودیافته در راه است

شرکت مایکروسافت با سری دستگاه‌های سرفیس قصد دارد به تولید سخت افزارهای مختلفی چون لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و برخی دیگر بپردازد. در این بین اطلاعات سخت افزاری تبلت اقتصادی Surface Go 2 پیش از معرفی فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید.

دو سال پیش بود که مایکروسافت تبلت اقتصادی برای رقابت با تبلت مقرون به صرفه آیپد با نام Surface Go  معرفی شد. این تبلت تنها ۳۹۹ دلار قیمت داشته و نسبت به دیگر مدل‎های سرفیس مقرون به صرفه محسوب می‌شد.

حال به نظر می‌رسد ردموندی‌ها قصد دارند بزودی جانشین این تبلت را به نام Surface Go 2 معرفی کنند. تاکنون چند باری شاهد افشا اطلاعات سرفیس گو ۲ بودیم و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسید.

Surface Go 2 قوی تر از همیشه

به گزارش وب سایت Windows Latest، نسل جدید سرفیس گو از پردازنده نسل جدید m3-8100Y اینتل برخوردار است و به حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز مجهز خواهد بود. نسل فعلی با حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و پردازنده Pentium اینتل از راه رسید.

این مشخصه نشان می‌دهد که Surface Go 2 در مقایسه با نسل پیشین ارتقایافته بوده و ممکن است در بحث طراحی آن تغییرات خاصی به وجود نیاید. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد این تبلت را بهار سال جاری همراه با سرفیس بوک ۳ با مشخصات بسیار بهبودیافته معرفی کند.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید تا ماه‌های آینده منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *