فیلم های The Walking Dead در راه است

The Walking Dead

اینطور که معلوم است قرار نیست که شخصیت Rick Grimes از سریال The Walking Dead برود. آخرین قسمت نشر داده شده از سریال مردگان متحرک، بیان می کند که سرانجام و پس از نمایش هشت فصل، قرار است اندرو لینکلن از گروه تولیدکنندگان سریال جدا شود تا قادر باشد تایم بیشتری را با خانواده خود بگذراند. پایان قسمت پیشین، خیلی عالی ببود و به‌ شکلی که می شود بیان کرد پس از مدت‌ ها، بینندگان این سریال، سیزن بی نظیری را تجربه کردند. طی اتفاقی، rick grimes با اینکه به‌ شدت مجروح شده بود، به وسیله ی یک بالگرد به منطقه ای نامشخص برده می‌ شود و به‌ عبارتی می شود بیان کرد که این شخصیت زنده مانده است.

The Walking Dead

۳ فیلم جدید

جدیداً و اندکی پس از پخش قسمت نوین این سریال، اسکات ام گیمپل از شبکه AMC اظهار کرد که اندرو لینکلن مجدداً در همان نقش بازی خواهد کرد اما با این تمایز که قرار است در ۳ فیلم این نقش آفرینی را انجام دهد. براساس گفته های اسکات ام گیمپل، داستان نخستین فیلم در دست‌ تولید، دقیقا از جایی آغاز می گردد که داستان شخصیت ریک گرایمز در سریال مردگان متحرک به اتمام رسیده است و نیاز به گفتن است که این ۳فیلم، تنها از شبکه ای ام سی به نمایش درمی آید و قرار نیست که در سینما پخش گردد.

توضیحات اسکات ام. گیمپل

اسکات ام. گیمپل در رابطه با این ۳فیلم به وب‌سایت انترتینمنت ویکلی گفت:

قرار است این ۳فیلم بزرگ، حماسی و احساسی باشند. بایستی این را بگویم که ما در حقیقت قصد داریم کاری را انجام دهیم که قبلا نتفلیکس انجام داده بود، یعنی اینکه این فیلم را تنها جهت پخش در شبکه AMC در نظر گرفته‌ ایم. در این فیلم‌ ها، ریک را در وضعیت خیلی متمایزتری از سریال قرار داده‌ایم. این ۳ فیلم، شروعی برای دنیای عظیم The Walking Dead خواهد بود، دنیایی که به این زودی‌ ها به اتمام نخواهد رسید.

اسکات ام. گیمپل در اتمام صحبت‌ های خود گفت که «به‌سختی» در حال کار برروی قسمت نخست فیلم‌ های The Walking Dead هستیم و اوایل سال ۲۰۱۹، فیلم‌ برداری این عنوان آغاز خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *