پرداخت های درون برنامه ای از بازی Middle earth: Shadow of War حذف خواهد شد

استودیو Monolith پس از بازخوردهای منفی نسبت به پرداخت های درون برنامه ای این بازی تصمیم به حذف آن ها گرفته است

بازی Middle Earth: Shadow of War اواخر سال گذشته‌ی میلادی برای Xbox One ,PS4 و PC منتشر شد و بخاطر سیستم بهبود یافته‌ی اختصاصی خود یعنی Nemesis مورد توجه قرار گرفت. ولی این سیستم جالب به وسیله‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای، آن هم برای یک بازی داستانی مورد انتقاد مخاطبان و منتقیدن قرار گرفت. حال استودیوی توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی Monolith که از این موضوع اطلاع دارد قصد دارد با انتشار چند آپدیت رایگان، پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به تدریج از این بازی حذف نماید.

در انجمن بازی Middle earth: Shadow of War اعلام شد، در چند ماه آینده آپدیت‌هایی برای بازی مذکور منتشر خواهند شد و شاید بیشترین تغییراتی که به وسیله‌ی این آپدیت‌ها ایجاد می‌شود حذف بخش‌های زیادی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌های تاثیر گذار (نه به صورت کامل) از این بازی است.

علاوه بر این‌، استودیو Monolith اعلام کرد، از بازخورد‌های بازیکنان نسبت به این بازی مطلع است و وظیفه‌ی سیستم Nemesis، ساختن روابط بین نیرو‌های خودی و دشمنان در دنیای داینامیک و جهان باز بازی است. Monolith در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود، خرید ارک‌های بازی با پول واقعی به روح و تعادل سیستم Nemesis لطمه وارد کرده است.

این استودیو اعلام کرد، امکان خرید واحد پول رایج بازی یعنی Gold با پول واقعی در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) از بازی حذف و در تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر) امکان خرید War Chest با پول واقعی نیز حذف خواهد شد. پس از این هر ۱۵۰ عدد Gold باقی مانده در حساب کاربران، به صورت خودکار به یک War Chest تبدیل خواهد شد.

بازی Middle earth: Shadow of War در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ (۵ مهر ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های Xbox One ,PS4 و PC منتشر شد و با بازخورد‌های نسبتا خوبی مواجه شد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در PSArena مطالعه نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *