HP و معرفی نسل جدید کروم بوک های آموزشی سری Chromebook

شرکت HP در جریان رویداد BETT 2020 لندن از نسل جدید کروم بوک‌های آموزشی خود رونمایی کرده که سه مدل مختلف را دربرمی‌گیرد. این کروم بوک‌ها در برخی مدل نمایشگر لمسی هیبریدی داشته و از مقاومت بدنه بالایی بهره می‌برند. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

مدل نخست معرفی شده در این فهرست Chromebook 11 G8 EE نام داشته که علاوه بر نسخه‌ای با پردازنده اینتل، شامل نسخه‌ای با پردازنده AMD می‌شود. صفحه نمایش ۱۱ اینچی داشته و از استحکام و مقاومت بدنه بالایی برخوردار است.

مدلی که از پردازنده اینتل برخوردار بوده، شامل چیپ سلرون شده و نسخه AMD به چیپ A6 مجهز بوده تا بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. دیگر نسخه Chromebook x360 11 نام داشته و با صفحه نمایش هیبریدی ۱۱.۶ اینچی HD و پردازنده سلرون اینتل عرضه خواهد شد.

رونمایی HP از لپ تاپ‌های اقتصادی و ارزان قیمت

همچنین با نمایشگر لمسی که شامل پشتیبانی از قلم Wacom EMR شده، راهی بازار می‌شود. گفتنیست که به عنوان لپ تاپ‌های آموزشی و اقتصادی از مشخصات بزرگ برخوردار نیستند. آخرین مدل معرفی شده تحت عنوان Chromebook 14 G6 رونمایی گشته و به نمایشگر ۱۴ اینچی ۱۰۸۰ پیکسل در کنار پورت USB Type-C و HDMI مجهز است.

این مدل نیز از پردازنده اینتل قدرت می‌گیرد و جزئیات دقیق آن توسط HP آشکار نشد. سه لپ تاپ کروم بوکی جدید Chromebook 11 G8 EE، Chromebook x360 11 و Chromebook 14 G6 همگی با پردازنده اینتل در حال حاضر برای خرید دردسترس هستند.

اما نسخه AMD نوت بوک Chromebook 11 G8 EE از فوریه راهی بازار می‌شود. قیمت مدل Chromebook x360 11 بیش از ۲۹۹ دلار، مدل Chromebook 11 G8 EE بیش از ۲۵۹ دلار و Chromebook 14 با قیمت ۲۸۹ دلار عرضه خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت HP مراجعه کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

1 دیدگاه در “HP و معرفی نسل جدید کروم بوک های آموزشی سری Chromebook

:grinning:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *