شارژ سریع تر گوشی های موبایل

آیا با این ترفند می توان آیفون خود را سریع تر شارژ کرد؟!

امروزه گوشی های هوشمند به یکی از مهمترین ابزارهای هر فردی برای انجام کارهایش محسوب می شود، تا جایی که بدون یک اسمارت فون تقریبا تعادل زندگیمان بهم می خورد. اما مسئله ای که ممکن است کمی کاربران را آزار دهد مدت زمان شارژ کم گوشی های هوشمند می باشد.
اسمارت فون های زیادی از قابلیت شارژ سریع بهره مند هستند اما باز هم چند ساعتی باید برای شارژ گوشی خود صبر کنیم و استفاده از آن در حین شارژ هم توصیه نمی شود.

برای کاربران زیادی این سوال پیش آمده است که آیا با قرار دادن گوشی در حالت پرواز (Airplane Mode) می توان زمان شارژ گوشی را کمتر کنیم یا خیر؟!

هنگامی که موبایل خود را در حال پرواز قرار می دهید، در واقع کارکرد بسیاری از قابلیت های آن از جمله دسترسی به آنتن های مخابراتی، بلوتوث (Bluetooth)، وایفای (WiFi) و GPS غیر فعال می شوند. باید به این نکته نیز توجه کرد که مکان یابی علاوه بر GPS از طریق دکل های مخابراتی موبایل نیز انجام می شود.

با فعال کرد حالت پرواز در مصرف انرژی صرفه جویی میشود و بر اساس تست هایی که انجام شده است زمان شارژ در حالت پرواز حدودا ۱۱ دقیقه کاهش پیدا می کند که در کل خیلی زمان زیادی نیست، اما فعال کردن این گزینه در مصرف انرژی تاثیر دارد.

به شما توصیه می کنیم اگر با تلفن همراه خود کاری ندارید در این حالت گوشی خود را شارژ کنید، با بروزنیوز همیشه بروز باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *