فولکس واگن اطلس ۲۰۲۱ رونمایی شد

شرکت فولکس واگن که یکی از بزرگ‎ترین خودروسازان جهان با دارایی بیش از چندین برند شناخته شده محسوب می‌شود، به تازگی مدل ۲۰۲۱ شاسی بلند تنومند و بزرگ اطلس را به عنوان اطلس ۲۰۲۱ رونمایی کرده است. با وب سایت بروزنیوز همراه باشید.

برند فولکس واگن در سبد محصول خود به تولید اتومبیل در سگمنت‌های مختلف می‌پردازد. در این بین باید به شاسی بلند جذاب و محبوب اطلس پرداخت که در روز گذشته نسخه ۲۰۲۱ آن با تغییرات اندک در طراحی معرفی شده است.

اطلس ۲۰۲۱ طی رویداد اختصاصی شیکاگو فولکس واگن معرفی شده و از فناوری کمک راننده جدید برخوردار است. به گفته فولکس این خودرو با دو مدل پیشرانه شش و چهارسیلندر در کنار سیستم محرک ۴Motion روانه بازار خواهد شد.

اطلس ۲۰۲۱ زیباتر از همیشه

در مدل جدید چراغ‌های بروزرسانی شده LED استاندارد تعبیه شده که طراحی متفاوتی نسبت به مدل پیشین دارند. ضربه گیرهای کناری شبیه به نسخه R-line بوده و از رینگ ۲۰ تا ۲۱ اینچی آلومینیومی جذاب نیز برخوردار است. برای کابین داخلی فرمان طراحی جدیدی پیدا کرده و صندلی‌ها در کنار فرمان با دوخت جدیدی همراه هستند و طراحی متفاوتی به این خودرو بخشیدند. برای نسخه پایه و تمامی مدل‌های اطلس ۲۰۲۱ صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی که برای سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده، به کار گرفته شد.

مشتریان می‌توانند هنگام خرید آپشن اضافی از قبیل سیستم صوتی Fender Premium، کاکپیت دیجیتالی، سیستم روشنایی داخلی و بسیاری دیگر را سفارش دهند. فولکس انبوهی از فناوری‌های رفاهی و ایمنی را برای اطلس ۲۰۲۱ فراهم آورده تا سرنشینان سفری لذت بخش را تجربه کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر چون قیمت و تاریخ عرضه باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *