اولین تصویر وان پلاس ۸ لایت در فضای زنده

OnePlus دارای تلفن های هوشمند جدید و هیجان انگیزی است که برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است ، اما مورد بحث ترین تلفن هوشمند OnePlus در حال حاضر سری جدید گوشی های OnePlus 8 است. این شرکت همچنین قصد دارد OnePlus 8 Lite را معرفی کند که نسبت به OnePlus 8 قدرت کمتری و ارزان قیمت تر خواهد داشت.

حال به نظر می رسد اختلاف بین OnePlus 8 Lite و OnePlus 8 فراتر از توان است. همچنین OnePlus 8 Lite کمی متفاوت از OnePlus 8. به نظر خواهد رسید. مطابق گفته OnePlus 8 Lite dummy ، یکی از تفاوت های قابل توجه بین این دو ، محل قرارگیری دوربین سوراخ پانچ خواهد بود – ارزان قیمت OnePlus 8 Lite یک مرکز خواهد داشت. صفحه نمایش سوراخ پانچ شده امضا شده در حالی که پرچمدار OnePlus 8 دارای سوراخ پانچ در سمت چپ صفحه است.

تغییر دیگری که می توانید متوجه شوید ، مکان ماژول دوربین است. OnePlus 8 Lite ماژول دوربین مستطیلی خود را که در سمت راست قرار دارد ، برخلاف ماژول دوربین مستقر در OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro خواهد داشت. آدمک بیرون زده سه دوربین را در ماژول پیشنهاد می کند که در کنار آن شما فلاش LED را نیز دارید.

این آدمک بیرون رفته از OnePlus 8 Lite طرح های قبلا درز شده را تأیید می کند. این بدان معناست که مشخصاتی که شایعات مطرح شده نیز به نظر می رسد درست نیستند. و اگر اینگونه باشد ، یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی یا ۶.۵ اینچی صفحه نمایش AMOLED دریافت خواهید کرد که در زیر آن یک سنسور اثر انگشت ، پورت Type-C در قسمت زیر قاب ، یک نوار لغزنده هشدار در طرف آن وجود خواهد داشت. و بدون جک هدفون.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *