هرآنچه که از کنگره جهانی ۲۰۱۸ باید بدانیم

همه آنچه که از MWC 2018 انتظار داریم

اگر که اخبار دنیای فناوری را دنبال می کنید حتما در مورد کنگره جهانی موبایل شنیده اید، این برنامه هر سال به منظور معرفی جدیدترین محصولات دنیای تلفن های همراه با شرکت غول های این خوزه برگزار می شود، حالا تنها ۲ روز به برگزاری این کنفرانس جهانی که در شهر بارسلونای اسپانیا باقی مانده است که در این مطلب برای شما همراهان همیشگی بروزنیوز نگاهی اجمالی به این کنفرانس و همه آنچه از آن در سال ۲۰۱۸ انتظار داری می پردازیم، پیشنهاد میکنیم با ما تا انتهای این خبر همراه باشید.

Mobile World Congress که به اختصار MWC معرفی می شود، نام رویداد بزرگی در دنیای تلفن های همراه و شرکت های تولید کننده آن است که هر ساله بین ۷ تا ۱۰ اسفند ماه در شهر بارسلونا برپا می شود.

قابل توجه است این رخداد آنقدر مهم است که شرکت های بزرگی همچون اپل، سامسونگ، مایکروسافت، ال جی، اچ تی سی، سونی، هواوی، اچ ام دی گلوبال و… در آن حضور دارند و به معرفی “نسل جدید تلفن های هوشمند، تبلت ها، اپلیکیشن ها” و خلاصه هر آنچه که مربوط به موبایل است می پردازند و بعضا از فناوری های جدیدی در این حوزه پرده بر می دارند.

انجمن جهانی اپراتور های تلفن همراه “GSM Association” میزبان و برگزار کننده این نمایشگاه و رویداد عظیم است، لازم به ذکر است در این انجمن بیش از ۸۰۰ اپراتور تلفن همراه از تمام کشورهای دنیا عضو می باشند.

با توجه به اخبار پیشین و گمانه زنی ها و اطلاعات موجود که در چند روز اخیر منتشر شده است انتظار داریم در این مراسم سامسونگ از تلفن های هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی کند، شرکت HMD Global نیز که صاحب امتیاز فعلی نوکیا می باشد طبق شایعات اخیر از تلفن های نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۱ خود قصد رونمایی را دارد البته باید اضافه کنیم که امکان معرفی نوکیا ۴ نیز که یک میان رده محسوب می شود نیز توسط این شرکت وجود دارد.

دیگر شرکتی که انتظار می رود از محصولات جدید خود رونمایی کند شرکت بزرگ سونی است که با توجه به برنامه ریزی های قبلی خود احتمالا از دو تلفن اکسپریا XZ2 و XZ2 Compact  رونمایی خواهد کرد؛ ال جی نیز با توجه به بازار رقابتی این کنفرانس با دستی پر راهی نمایشگاه می شود و انتظار داریم تلفن های همراه هوشمند G7 به همراه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی V30 و دو گوشی رده پایین K8 و K10 را در این نمایشگاه معرفی نماید.

در آخرین اخباری که شایعات منتشر شده در فضای مجازی به ما می گویند می توانیم منتظر معرفی نسل جدید پرچم دارهای سری P با نام های P11 یا P20 توسط شرکت چینی هواوی باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *