سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A11 میان رده را معرفی کرد

شرکت سامسونگ به تازگی همانطور که انتظار می‌رفت از گوشی هوشمند میان رده اقتصادی Galaxy A11 رونمایی کرد. این تلفن هوشمند با دوربین عقب سه گانه و طراحی جدید از راه رسید. با بروزنیوز همراه باشید.

تلفن هوشمند Galaxy A11 از صفحه نمایش حفره دار برخوردار است و برخلاف نسل پیشین شامل دوربین عقب سه گانه عمودی می‌شود. ای ۱۱ دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل از نوع LCD است.

دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی بوده و در بخش عقب سه دوربین ۱۳/۵/۲ مگاپیکسلی تعبیه شد. سنسور اثرانگشت در عقب جای گرفته و ابعادی ۱۶۱*۷۶*۸ میلیمتری دارد. وزن آن به ۱۷۷ گرم می‌رسد و یک مدل کم وزن است.

Galaxy A11 سامسونگ با دوربین سه گانه

جنس بدنه گلکسی A11 از نوع پلاستیک بوده و صفحه نمایش آن با پوشش شیشه همراست. در بخش فنی باید به پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی که مشخص نشده مجهز است.  در سایر مشخصات باید به حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۵واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

Galaxy A11 در سه رنگ قرمز، مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. دقیقا مشخص نیست ای ۱۱ قرار است به چه بازارهایی برسد و هدف سامسونگ نیز برای عرضه این گوشی هوشمند چیست.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *