انتشار اطلاعات و تصاویر گوشی هوشمند گلکسی M11 سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی تلفن هوشمند میان رده اقتصادی گلکسی M11 را از خانواده گلکسی M رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد و حال نوبت به تصاویر و اطلاعات این میان رده رسید. با بروزنیوز همراه باشید.

گوشی هوشمند گلکسی M11 رده پایین‌ترین عضو خانواده گلکسی M بوده که در واقع جانشین گلکسی M10 سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. به تازگی تصویر جدیدی مربوط به این اسمارتفون فاش شد که آن را با صفحه نمایش حفره‌ای نشان می‌دهد.

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفته تا گوشی‌های بیشتری با دوربین سلفی حفره‌ای عرضه کند. گلکسی M11 نیز یکی از آنها بوده و طبق گزارش قبل دارای مشخصاتی نظیر صفحه نمایش ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰، حافظه رم ۳ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو با رابط کاربری One UI 2.0 و برخی دیگر اشاره کرد.

گلکسی M11 با طراحی جدید

گلکسی M11

اطلاعات این محصول سامسونگ کاملا دقیق نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت کره‌ای چیست. پیش بینی شده تا پایان مارس یا اوایل ماه آوریل این شرکت برنامه‌ای برای معرفی تلفن هوشمند گلکسی M11 داشته باشد.

مدتی پس از آن نیز باید شاهد معرفی اسمارتفون‌هایی نظیر گلکسی M21، گلکسی M31 و گلکسی M41 باشیم که به مراتب مشخصات بهتری نسبت به این گوشی هوشمند دارند.  گفتنیست سامسونگ یک ابرشرکت چندملیتی و خوشه‌ای واقع در سئول، کره جنوبی است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *