رونمایی Fiat از فیات ۵۰۰ نسل جدید، کوچولو دوست داشتنی

شرکت ایتالیایی فیات که یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی محسوب می‌شود، به تازگی در جریان رویداد کنسول شده ژنو ۲۰۲۰ از نسل جدید خودرو کوچک شهری فیات ۵۰۰ رونمایی به عمل آورد. با بروزنیوز همراه باشید.

نسل جدید فیات ۵۰۰ در طراحی به مدل پیشین وفادار باقی مانده اما شرکت ایتالیایی سعی کرده با تغییرات جدید آن را جذاب‌تر و زیباتر از قبل سازد. به گفته فیات نسل جدید یک مدل الکتریکی محسوب شده که با یک بار شارژ مسافتی ۳۲۰ کیلومتری را به حرکت درخواهد آمد.

این مدل نسل جدید دارای فناوری خودران سطح ۲ بوده که فیات نام آن را La Prima گذاشته و بیش از ۲۹ هزار دلار نیز قیمت دارد. در فیات ۵۰۰ نسل جدید از یک باتری ۴۲ وات ساعتی بهره گرفته شده که می‌تواند با یک بار شارژ ۱۹۹ کیلومتری را حرکت کند.

نسل جدید فیات ۵۰۰ زیبا و هوشمند

 فیات 500

همچنین فیات ۵۰۰ جدید به فناوری شارژ سریع هم مجهز شده تا در کسری از زمان به شارژ کامل برسد و همچنین با فناوری ذخیره انرژی می‌تواند ۵۰ کیلومتری را به حرکت دربیاید. فناوری شارژ سریع این هاچ بک کوچک باتری آن در ۳۵ دقیقه به ۸۰ درصد شارژ می‌رساند.

سوکت Combo 2 تعبیه شده برای شارژ در عقب فیات ۵۰۰ از دو شارژر AC و DC پشتیبانی به عمل می‌آورد. به گفته Fiat این خودرو با سیستم شارژ خانگی Wallbox هم عرضه شده تا کاربر بتواند از برق خانگی برای شارژ بهره گیرد.

فیات ۵۰۰ نسل جدید در اواخر امسال با قیمت ۳۰ هزار پوندی راهی بازار خواهد شد و یک اتومبیل برقی متحول شده در کابین داخلی و خارجی به حساب می‌آید. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت فیات مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی شاهد عرضه مدل‌های دیگر این خودرو کوچک الکتریکی شرکت ایتالیایی باشیم که با همان طراحی و مشخصات مدل استاندارد همراست.

شایان ذکر بوده این اتومبیل از سقف پارچه‌ای برقی برخوردار بوده و مدل معمولی هم دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *