توکیوگیم‌شو میدان رقابت کنسول‌های نسل نهم | تمرکز TGS2020 بر کنسول‌ها و امکانات گیمینگ

همانطور که اطلاع دارید سونی در بیانیه‌ای عنوان کرد که به علت شیوع ویروس کرونا در رویداد Pax East 2020 شرکت نخواهد کرد. در نهایت می‌توانیم بگوییم میدان رقابت دو کمپانی بزرگ سونی و مایکروسافت به رویداد توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) منتقل شد. به عبارت بهتر باید بگوییم توکیو گیم شو سال جاری به بررسی و معرفی نسل بعدی کنسول‌ها خواهد پرداخت. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

باتوجه به این‌که مایکروسافت به سختی و به ندرت در رابطه با کنسول نسل بعد خود یا همان ایکس‌باکس سری ایکس صحبت می‌کند، باید برای اعلام اخبار و جزئیات بیشتر منتظر رویدادهای پیش‌رو باشیم. باتوجه به رقابت شدید بین سونی و مایکروسافت این انتظار می‌رود که هردو در یک زمان کنسول‌های خود را با جزئیات دقیق معرفی نمایند.

انجمن سرگرمی تامین کننده‌ی کامپیوتر یا همان CESA در رابطه با رویداد توکیو گیم‌شو به صورت رسمی عنوان کرد تمامی برنامه‌های سال جاری و آینده‌ی بازی‌ها متمرکز خواهد بود. براساس گزارشی ترجمه‌ شده از  Twinfinite، رویداد TGS2020 لمس آینده‌ی دنیای بازی‌های ویدئویی و دیجیتال است. متن کامل را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

ابزارهای جدید در کنار به‌روزرسانی‌های اعمال شده برای بازی‌های جدید همگی پدیده‌ای نوظهور و فرصت‌های جدیدی را به ما نشان می‌دهند. در این برنامه قصد داریم فرصتی را فراهم کنیم که مردم و درواقع مخاطبان آخرین بازی‌ها را لمس کنند و خود را در آینده‌ای هیجان‌انگیز غرق نمایند.

قطعا یکی از موارد مهم در آینده‌ی دنیای بازی‌های ویدئویی شبکه‌ی ۵G است که همچنان با محدودیت‌های بسیاری هم در دستگاه‌ها و هم شهرهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند وجود دارد.

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم سونی در رویداد Pax East 2020 که در پایان ماه جاری برگزار می‌شود به دلیل ویروس کرونا شرکت نمی‌کند، همچنین مدتی پیش سونی خبری مبنی بر عدم حضورش در رویداد E3 2020 نیز منتشر کرد. هم‌اکنون که این خبر در حال نوشته شدن است مایکروسافت تصمیم دارد در رویداد E3 امسال شرکت کند. امیدواریم هر دو شرکت اطلاعات بیشتری را از کنسول‌های نسل آینده‌ی خود منتشر کنند و وضعیت ویروس کرونا نیز در جهان بهتر شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “توکیوگیم‌شو میدان رقابت کنسول‌های نسل نهم | تمرکز TGS2020 بر کنسول‌ها و امکانات گیمینگ

بالاخره یه وقتی باید کنسولها معرفی شن

آره ولی اگه کرونا اجازه بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *