مک بوک پرو و مک بوک ایر با صفحه کلید قیچی وار در سال جاری عرضه می شوند

در اکتبر سال ۲۰۱۹ مینگ چی کو تحلیلگر برجسته صنعت بیان داشت که اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ قصد دارد نسل جدید مک بوک را با صفحه کلید قیچی وار روانه بازار کند. با بروزنیوز همراه باشید.

اکنون وب سایت MacRumors در گزارشی بیان داشت که مک بوک پرو و مک بوک ایر جدید اپل بزودی با صفحه کلید قیچی وار از راه می‌رسند. در نوامبر سال ۲۰۱۹ بود که اپل لپ تاپ مک بوک پرو ۱۶ اینچی با صفحه کلید قیچی وار را که به عنوان صفحه کلید جادویی شناخته می‌شد، عرضه کرد.

حال باید در انتظار معرفی مک بوک‌های جدید اپل با چنین صفحه کلیدی باشیم. متاسفانه صفحه کلید پروانه‌ای نسل فعلی مک بوک‌های اپل موجب شد تا اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته باشد و همین امر موجب شد تا اپل به فکر جایگزینی باشد.

در هر صورت باید تا نیمه دوم امسال منتظر ماند و مشخص شود اپل چه برنامه‌ای برای مک بوک جدید خود دارد. متاسفانه ویروس کرونا موجب شد تا برنامه‌های این شرکت تاخیر پیدا کند.

صفحه کلید متفاوت در مک بوک

اپل یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار کامپیوتر و ارائه‌دهنده خدمات آنلاین فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در سیلیکون‌ولی کشور آمریکا تأسیس شد.

این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود. اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پد، آی‌مک، مک‌بوک، آی‌پاد، آیفون، اپل واچ و اپل تی‌وی و ایرپادز را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تیونز، آی‌لایف، آی‌ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک‌اواس نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *