دستاورد جدید ماکروسافت

کمپانی ماکروسافت

با توجه به این که روزانه ناظر منتشر شدن خبرهایی در ارتباط با متوقف شدن یا ادامه‌ی پروژه‌ی سرفیس فون هستیم، اکنون اخبار جدیدی اطلاع از گوشی اندرویدی جدید ماکروسافت می دهد.

در حالی که لغو شدن یا ادامه‌ی طرح سرفیس‌ فون به علت های مختلف همچنان در هاله‌ای از شک و تردید قرار دارد، پیش‌بینی می‌شود. مایکروسافت سعی در ساخت گوشی اندرویدی می باشد. این دستاورد احیانا به شکل گسترده از نرم افزارهای اندرویدی مایکروسافت و خدمات عرضه شده به وسیله ی این کمپانی بهره خواهید برد، ولی در عین حال از Google Play Store هم پشتیبانی می‌کند.
ماکروسافت

نشانه های این دستاورد جدید

نخستین نشانه های ارائه این دستاورد، به خبر جدیدی مرتبط میشود که از گفته‌های یکی از کارمندان یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت منشا میگیرد. به گفته‌ی این فرد، اهالی ردموند به تازگی گوشی اندرویدی خود را با مارک مایکروسافت ارائه خواهند کرد.

البته در حال حاضر نیز مایکروسافت گوشی‌ های اندرویدی تولید شده به وسیله ی دیگر کمپانی ها را به فروش می‌رساند و در چنین وضعیتی، ارائه ی گوشی اندرویدی با مارک مایکروسافت توجیه چندانی نخواهد داشت. ولی نباید از یاد بببریم که چنین دستاوردی به اهالی ردموند اجازه می‌دهد همه ی خدمات و دستاوردهای اداری خود را با کمک این گوشی به فروش برسانند، این راهبرد امکان دارد مورد علاقه‌ی کمپانی های تجاری هم باشد.

کلام آخر

در آخر، بایستی به یاد داشته باشیم که به طور رایج کارکنان کمپانی های مایکروسافت از رازهای درونی این کمپانی اطلاعات زیادی ندارند و اغلب اطلاعات آن‌ ها از راه اپلیکیشن آموزش فروش و پشتیبانی به دست می‌آید. چنین اپلیکیشن هایی هم به طور معمول فقط در هنگامی که ارائه ی یک دستاورد نزدیک است به اجرا درمی‌آیند. با درنظر گرفتن این موضوع، به زودی خواهیم دانست که آیا این اخبار حقیقت دارند یا خیر.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *