بازیگر جدیدی به فیلم Martix 4 اضافه شد

پروژه ساخت فیلم Matrix 4 آغاز شده است و سازندگان آن خبر از پیوستن بازیگر جدیدی این فیلم را داده‌اند. با بروزنیوز همراه باشید.

فیلم Matrix 4 به طور حتم برای خیلی طرفداران سینما یکی از موردانتظار‌ترین اکران‌های سال میلادی آینده را خواهد داشت. باری دیگر عوامل ساخت سه گانه بی‌نظیر Matrix کنار هم جمع شده‌اند و بعد از ۱۶ سال قرار است قسمت چهارم فیلم ساخته شود.

طی روزهای اخیر تصاویر و ویدئوهایی از صحنه فیلم‌برداری فیلم Matrix 4 در فضای مجازی پخش شد که طرفداران بی‌شمار این مجموعه را باری دیگر به هیاهو وا داشت.

حال سازندگان فیلم Matrix 4 خبر از اضافه شدن بازیگر جدیدی به جمع بازیگران این پروژه داده‌اند. برین جی. اسمیت (‌Bran J. Smith) که پیش از این به احتمال زیاد او را در سریال Sense8 که از شبکه اینترنتی نت‌فلیکس (Netflix) پخش شد دیدید قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند.

سازندگان تنها به گفتن همین نام اکتفا کرده‌اند و اطلاعاتی درباره نقش و شخصیت فیلم را به اشتراک نگذاشته‌اند.

البته اسمیت در سریال Sense8 با لانا واچوسوکی (Lana Wachowski) همکاری داشته است و به طور حتم همین همکاری باعث اضافه شدن او به لیست بازیگران فیلم Matrix 4 شده است. شایان ذکر است که واچوسوکی نویسنده و کارگردان سه گانه Matrix است که در ساخت قسمت چهارم نیز حضور خواهد داشت.

فیلم Matrix 4 در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ می ۲۰۲۱) اکران خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *