تاریخ رونمایی گوشی Galaxy M21 سامسونگ مشخص شد

هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که خبر از معرفی میان رده اقتصادی، گوشی Galaxy M21 در تاریخ ۲۶ اسفند ( ۱۶ مارس ) می‌داد. حال به تازگی در Amazon.in تصویر تبلیغاتی درج شده که این شایعه را تایید می‌کند. با بروزنیوز همراه باشید.

گلکسی M21 گوشی هوشمند میان رده و اقتصادی سامسونگ بوده که در سال ۲۰۱۹ نسل اول آن به نام گوشی گلکسی M20 معرفی شد. در تصویر تبلیغاتی منتشر شده این گوشی از نمایشگر ناچ برخوردار است و از سه دوربین در عقب به صورت عمودی بهره می‌برد.

این تصویر همچنین تایید می‌کند که گوشی Galaxy M21 از دوربین عقب سه گانه با یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی برخوردار است. سامسونگ مشخص نکرده این اسمارتفون چه پردازنده‌ای خواهد داشت اما طبق پایگاه داده گیک بنچ، گوشی موردبحث از چیپ هشت هسته‌ای Exynos 9611 که پیشتر در گلکسی گوشی A51 هم به کار گرفته شده، برخوردار است.

Galaxy M21 سامسونگ با دوربین حرفه ای همراست

گزارش می‌گوید سامسونگ در این اسمارتفون از حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی بهره خواهد گرفت و شامل حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی هم خواهد شد. اطلاعات دیگری در دست نیست تا به آن اشاره کرد و نسل فعلی گوشی گلکسی M20 از مشخصاتی بسیار رده پایین‌تر از مدل جدید بهره می‌برد.

پیش بینی شده قیمت گوشی Galaxy M21 سامسونگ از ۲۰۰ دلار فراتر نرود زیرا سال گذشته به عنوان یک گزینه اقتصادی از سوی شرکت کره‌ای معرفی شد و قطعا سال جاری با افزوده شدن مشخصات بهتر، کمی گران‌تر از مدل پیشین خواهد بود. در هر صورت باید منتظر ماند تا در ۲۱ اسفند ( ۱۶ مارس ) امسال سامسونگ طی رویداد هند خود گوشی موردبحث را رونمایی کرده و به شایعات پایان دهد.

گوشی گلکسی ام ۲۱ از خانواده Galaxy M بوده که سال گذشته سامسونگ آن را جانشین سری گوشی‌ گلکسی C، J و On کرده است. همچنین در سری گوشی گلکسی A نیز تحول بزرگی به وجود آورده و برای کسب اطلاعات کافی باید منتظر ماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *