بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری کدام اند؟

قطعا این روزها آخرین چیزی که از یک گوشی تلفن همراه انتظار دارید ، تمام شدن باتری آن است !

معمولا گوشی ها با استفاده ی متوسط ، یک روز کامل کار می کند. اما اگر از آن به شدت استفاده کنید، باید آن را بیشتر شارژ کنید. باتری ها نیز با گذشت زمان خالی می شوند و امکان شارژ نگه داشتن گوشی

شما را از دست می دهند . احتمال از دست دادن باتری و در نتیجه از دست دادن ارتباط ، ترسناک ولی واقعی است . این مقاله به بررسی لیستی از ۵ گوشی برتر دنیا از نظر عمر باتری می پردازد.

Samsung Galaxy S9

سامسونگ گلکسی s9
سامسونگ گلکسی s9

طبق بررسی های انجام گرفته ، گوشی سامسونگ galaxy s9 طولانی ترین عمر باتری را در میان گوشی های موجود داراست که می تواند گوشی شما را تا ۱۷ ساعت شارژ نگه دارد .

هم چنین این گوشی با دارا بودن دوربین ثانویه در پشت ، عکس های بسیار زیبایی برای شما خلق می کند .

One Plus 6

one plus 6
one plus 6

همانند Galaxy S9 Plus، جدیدترین گوشی و گل سرسبد گوشی های شرکت OnePlus ، مدل ۶  می باشد . این گوشی با اینکه دارای عمر کوتاه تری نسبت به مدل قبلی خود یعنی ۵T می باشد

اما در طول آزمایشات آزمایشگاهی باتری، مشخص شد که می تواند تا ۱۵.۵ ساعت گوشی شما را شارژ نگه دارد . OnePlus 6 با فلاش سریع، عکس های شگفت انگیزی نیز درحالت های پرتره نسبت به گوشی های هم رده ی خود ثبت می کند .

Huawei P20 – Pro

هواوی p20
هواوی p20

این گوشی با دوام باتری ۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود و عکس های زیبا حتی در نور کم ، همه ی نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است . اما عرضه ی این گوشی در آمریکا با نگرانی های زیادی از سوی نهاد های مطرحی چون FBI ، CIA و NASA همراه بود که خواستار توقف عرضه ی این محصول بودند . همچنین کشور استرالیا استفاده از این تلفن همراه را در شبکه های اطلاعاتی خود ممنوع کرده است .

LG V30

ال جی v30
ال جی v30

با وجود اینکه این گوشی در سال گذشته در کنار دو جانشین دیگر خود (یعنی V30S ThinQ و اخیرا V35 ThinQ ) معرفی گردید ، اما هنوز با عمر باتری ۱۷.۵ ساعته ما را تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین با یک دوربین بزرگ، یک پردازنده سریع، ویژگی ضد آب، شارژ بی سیم و یک جک هدفون ، نیازهای شما را به خوبی بر طرف می کند .

Galaxy S8

سامسونگ گلکسی s8
سامسونگ گلکسی s8

 

Galaxy S8 Active نیز با اینکه در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، اما عمر باتری نردیک به ۲۴ ساعت دارد . همچنین دارای یک بدنه با دوام و شارژ بی سیم است،

با این وجود یکی از تنها گوشی هایی است که می توان گفت در تمام طول روز شما را شارژ نگه می دارد .

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *