کسب امتیاز بالا نمایشگر وان پلاس ۷ پرو

سرانجام پس از گذشت مدت ها و در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۹ سری وان پلاس ۷ یک مراسم باشکوه رونمایی شد. حال پس از گذشت چندین روز از این اتفاق، صفحه نمایش استفاده شده در وان پلاس ۷ پرو تحسین کاربران را برانگیخه است. تاجایی که کارشناسان سرویس دیسپلی میت از نمایشگر استفاده شده در این محصول از عناوینی همچون نمایشگری چشمگیر و عالی در کلاس جهانی و یکی از نوآورانه ‌ترین و کارآمدترین نمونه ها استفاده کرده اند. پیت لاو پیش از معرفی کردن از این محصول، وان پلاس ۷ پرو را یک ابرپرچمدار نامیده بود.

تا به امروز این گوشی هوشمن در تست های مختلفی حضور پیدا کرده و توانسته که نتایج قابل توجهی را نیز به ثبت برساند. وان پلاس ۷ پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED می باشد که وضوح تصویری با کیفیت کواد اچ دی پلاس را ارائه می کند و همچنین این نمایشگر با  استاندارد +HDR10 سازگاری دارد. در تست هایی که دیسپلی میت بر روی این صفحه نمایش انجام داده، یا رکوردی جدید به ثبت رسیده یا نتیجه که بدست آمده با بهترین ها برابری می کند. بیشترین دقت رنگ مطلق (۰.۸ JNCD)، بالاترین گاموت رنگی پایه، بیشترین نرخ کنتراست، کمترین تغییر در دقت رنگ (۰.۳ JNCD)، کمترین میزان انعکاس نمایشگر (۴.۶ درصد) و بالاترین وضوح نمایشگر قابل رویت (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) از مواردی هستند که وان پلاس ۷ بسیار خوش درخشیده است.

نمایشگر استفاده شده در وان پلاس ۷ در تمامی موارد به جز یک آیتم موفق شده است که امتیاز خیلی خوب یا عالی را کسب کند. تغییر رنگ آبی در زاویه ۳۰ درجه موردی است که این پنل امتیاز خوب را ثبت کرده و البته لازم به ذکر است که این آیتم تاثیر چندایی روی رتبه کلی نمایشگر نمی گذارد، چرا که نواحی با رنگ آبی نسبت به رنگ های قرمز و سبز توجه زیادی را کاربر و چشم را متوجه خودش نمی کند. دیسپلی میت در انتها بیان کرده است که این پنل از لحاظ ظاهری با یک پنل تمام عیار تفاوتی نداشته و با امتیازهایی که بدست آورده است، به صورت مشترک با گوشی های هوشمند گلکسی اس ۱۰، آیفون XS Max و پیکسل ۳ ایکس ال عنوان بهترین نمایشگر گوشی را به خودشان اختصاص می دهد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *