درز اطلاعات بیشتر از آنر ۹ ایکس پرو

چند هفته ای است که تصاویر و مشخصاتی از آنر ۹x پرو به اینترنت راه پیدا می کند. اخیرا تصاویر جدیدی از افشاکننده مشهور شبکه اجتماعی به دست کاربران رسیده است که اطلاعات تازه ای را دراین باره منتقل می کند. با توجه به این اطلاعات جدید به نظر می رسد که نسخه پرو از آنر ۹ ایکس نسبت به نسخه استاندارد دارای یه تفاوت قابل توجه است. به این ترتیب در ادامه مطلب به صورت کلی به تمام مشخصات فنی پیش بینی شده و لو رفته دستگاه اشاره خواهیم کرد.

آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ الی ۶.۷ اینچی از نوع ال سی دی خواهد بود که فعلا در رابطه با رزولوشن این پنل اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است. آنر در نسخه پرو ۹ ایکس تصمیم به استفاده کردن از یک قاب آلومینیومی و پنل های شیشه ای گرفته که در بخشی از آن شاهد حضور جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز هستیم. در پنل پشتی دستگاه از یک دوربین سه گانه اصلی استفاده شده که این سیستم از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی  IMX582 سونی و لنز التراواید و همچنین سنسوری برای تشخیص عمق میدان تشکیل شده است.

قدرت پردازشی این گوشی هوشمند توسط یک تراشه کایرین ۸۱۰ هواوی تامین خواهد شد. گفتنی است که این تراشه در رده پردازنده های میان رده این شرکت بوده و بر روی هواوی نوا ۵ نیز استقاده شده است. نسخه پرو و استاندارد این محصول، به صورت یکسان از یک سیستم پاپ آپ برای دوربین سلفی استفاده می کنند که این دوربین از یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. شنیده های حکایت ازآن دارد که آنر، ۹ ایکس پرو را به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی بهره می برد.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *