معرفی انرجیزر از تلفن همراه با باتری ۱۶۰۰۰ میلی آمپری + تیزر تبلیغاتی

خبر اسمارت فونی با باتری ۱۶ هزار میلی آمپر ساعت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۸

طبق اخبار منتشر شده شرکت Energizer در نمایشگاه MWC2018 قصد رونمایی از یک تلفن هوشمند با باتری قدرتمند ۱۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارد، در بازار دنیای فناوری این روزها شاهد رقابت بسیار شدیدی بین شرکت های تولید کننده هستیم و هرکدام در موضوع خاصی فعالیت دارند، اسمارت فون هایی که در بازار وجو دارند بعضا دارای منحصر به فردی در خود هستند که باعث رقابت بیشتر شده است، این موضوع شاید برای شما هم انتخاب یک تلفن هوشمند راه سختتر کرده است.

یکی از مشکلات بزرگ تلفن های هوشمند همراه ضعف یا کمبود ظرفیت باتری آنها است که بعضا به خاطر ظرافت و زیبایی هرچه بیشتر باید ظرفیت محدودتری را در خود جای دهند، حالا شرکت انرجیزر که یکی از فعالیت های گسترده آن تولید پاوربانک می باشد می خواهد نمایشگاه جهانی موبایل که زمان کمی به برگزاری آن باقی نمانده است از یک تلفن هوشمند با باتری ۱۶ هزار میلی آمپری ساعت معرفی کند و تیزری که در زیر می بینید نیز توسط این شرکت به همین منظور منتشر شده است.

این نمایشگاه ۷ ام اسفند ماه در بارسلونای اسپانیا برگزار می شود و شرکت های زیادی محصولات خود را به معرض نمایش و معرفی می گذارند اما این بار توسط این شرکت شاهد رونمایی از تلفن همراه شگفت انگیر Power Max P16K pro خواهیم بود.

شرکت انرجیزر که بیشتر در حوزه باتری، پخش کننده های صوتی و تصویری تمرکز دارند توجه خود را در گوشی هوشمند جدید خود یعنی Power Max P16K pro روی باتری متمرکز کرده است، اگر در مورد تلفن های همراه اطلاعات داشته باشید شاید به ندرت گوشی هایی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دیده باشید و اغلب گوشی های دارای ظرفیت کمتری هستند حالا این شرکت می خواهد در این زمینه گوشی سبقت را از سایر رقبا با اختلاف بسیار زیاد بگیرد.

تلفن همراه Energizer Power Max P16K Pro
تلفن همراه Energizer Power Max P16K Pro

طبق اخبار منتشر شده این تلفن همراه از پردازنده جدید SnapDragon 845 بهره نمی برد ولی نقطه قوت آن همین باتری فوق العاده است که شاید متمایز ترین گوشی در بین رقبا باشد، اگر بخواهیم در مورد دیگر مشخصاتی که تا به حال در مورد این گوشی درز کرده است نام ببریم صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی آن با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ و با نسبت تصویر ۱۸:۹۰ آن قابل توجه است، همچنین از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی بهره می برد.

ضخامات این موبایل ۱۰ میلیمتر و دارای وزن ۳۰۰ گرم می باشد، که قطعا حمل آن را نسبت به بقیه گوشی ها مشکل تر می سازد. نکته دیگر در مورد این دستگاه سیستم عامل اندروید ۸ می باشد که به صورت پیشفرض روی آن نصب است.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *