Tekken 7 بیش از ۵ میلیون واحد در ماه دسامبر فروخت

زمانی که اسم سبک مبارزه‌ای را می‌شنویم، نام چندین عنوان خاص به ذهن ما خطور می‌کند. قطعا می‌توان گفت اولین و یا دومین گزینه‌ای که به در ذهن ما رنگ می‌گیرد سری محبوب و دوست داشتنی Tekken است. Tekken 7 را می‌توان نسخه‌ای لذت‌بخش و نسبتا متفاوت از این سری دانست. عنوان یاد شده که به نوعی بلوغ این فرانچایز را نشان می‌دهد موفق شده بیش از ۴۹ میلیون نسخه‌ی کپی را به فروش برساند. این آمار در حالی منتشر می‌شود که این بازی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ آمار فروش ۵ میلیون واحد را رد کرده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

در صفحه‌ی رسمی توییتر تهیه کننده‌ی این بازی، کاتسوهیرو هارادا، توییتی منتشر شد که براساس آن ۵ میلیون واحد از این بازی در ماه دسامبر ۲۰۱۹ به فروش رسید. نقل مستقیم توییت به شرح زیر است:

Tekken 7 به رکورد فروش ۵ میلیون واحد در ماه دسامبر ۲۰۱۹ رسید! به عبارت دیگر در مجموع ۴۹ میلیون نسخه از این نسخه به فروش رسیده است.

این یک خبر نیست، این درخشش شخصیت‌ها و این نسخه را می‌رساند.

بازی Tekken 7 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. گرافیک محیطی جذاب، موسیقی و شخصیت‌های متنوع و خاص که با بسیاری از آن‌ها خاطره داریم همگی سبب محبوبیت بی حد و اندازه‌ی این بازی شده‌اند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “Tekken 7 بیش از ۵ میلیون واحد در ماه دسامبر فروخت

به نظرم بهترین سری فایتینگه.
ادی گوردو،هوآرانگ،نینا،پاول،جین و…
همه کاراکتراش میشناسم.ولی۷ رو بازی نکردم (:unknw:)

نسخه‌ی هفتم شخصی سازی‌های باحالی داره.
اگر تونستیی تجربه کن خوبه….
یکی از شخصیت ها که خیلی حال کردم باهاش شاهین بود یه حس خوبی داره جنگیدن باهاش

۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *