ماریو کارت رسما به گوشی های هوشمند می آید

اگر چه نینتندو بیشتر تمرکز خود را در سال جاری برای دستگاه جدید خود یعنی نینتندو سویچ قرار داده است ولی پلتفرم موبایل را هم در نظر داشته و تعدادی از بازی های عالی را برای مانند Fire Emblem Heroes ،Super Mario Run و Animal Crossing:Pocket Camp به دنبال همین موفقیت ها اکنون یکی از معروف ترین و محبوب ترین فرنچایز های نینتندو یعنی ماریو کارت، راه خود را به دستگاه های تلفن همراه باز کرد. این بازی که به نام تور ماریو کارت (Mario Kart Tour) شناخته می شود و انتظار می رود که تا ماه مارس ۲۰۱۹ برای علاقه مندان ارائه شود.

این مطلب طبق حساب کاربری نینتندو آمریکا در توییتر اعلام شده و عنوان شد که در حا توسعه این بازی می باشند.

پرچم خط پایان بالا رفته و نقطه پایان نزدیک است. برنامه موبایل جدیدی در حال توسعه است : تور ماریو کارت !

#MarioKartTour در پایان سال مالی در مارس آینده ارائه می شود. pic.twitter.com/8GIyR7ZM4z

-نینتندو آمریکا (@NintendoAmerica) February 1, 2018

هنوز هیچ اشاره ای به نوع پرداخت برای این بازی ارائه نشده است. ولی فقط دو نوع راه برای ان موضوع وجود دارد. پراخت مستقیم یا پرداخت درون برنامه ای . انتظار میرود که نینتندو راه دوم را انتخاب کند ( برخلاف ماریو ران) احتمالا بازی با پرداخت درون برنامه ای ارائه شود.

علاوه بر این، دیدن آنچه که ماریو کارت تور را با نسخه نینتندو سویچ متفاوت می سازد جالب خواهد بود. اگر چه حمل و نقل گوشی های هوشمند از دستگاه نینتندو راحتتر می باشد. با این حال باز با دو دستگاه به شدت متشابه رو به رو هستیم.

تور ماریو کارت با تنها بازی ماریو برای موبایل از این شرکت یعنی ماریو ران  همراه می شود. ماریو ران سال ۲۰۱۶ برای نسخه های ios و اندروید منتشر شد و با ۲۰۰ میلیون بار دانلود توانست موفقیت بزرگی را برای نینتندو به دست آورد و همچنین جز نامزد های بهترین بازی سال ۲۰۱۷ نیز گردد.

ماریو کارت هم بر روی نسخه wii این شرکت توانسته بود که فروش ۳۶.۸ میلیون واحدی را تجربه کند. نینتندو با نگاه به این موارد  امید دارد که نسخه جدید بازی بتواند موفقیت ای نسخه های قبلی را کسب کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *