جزئیات قیمت گلکسی A80 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ گلکسی A80 یکی از میان رده های رده بالای این شرکت محسوب می شود که در ماه های قبل به صورت رسمی معرفی شده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. حال سامسونگ در روزهای اخیر پروسه فروش این دستگاه را در بازارهای مالزی، آمریکای مرکزی، آفریقا و اروپا آغاز کرده است. گفتنی است که این محصول تنها در یک نسخه و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و کاربران اروپایی برای تهیه کردن آن باید مبلغ ۶۴۹ یورو را پرداخت کنند.

اما کاربران حاظر در بازار مالزی برای تهیه کردن این گوشی هوشمند باید ۸۵۰ یورو را کنار بگذارند. گفتنی است که به زودی قیمت گلکسی A80 برای فروش در بازار هند نیز اعلام شده و پروسه فروش نیز آغاز خواهد شد.

سامسونگ در این محصول خود از نظر طراحی سنگ تمام گذاشته و یک نوآوری را نیز در بخش دوربین دستگاه به نمایش گذاشته است. گفتنی است که این شرکت بر روی دوربین اصلی دستگاه یک سیستم مکانیکی را اعمال کرده است که اجازه می دهد در مواقع نیاز از همان دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده کرد. این طراحی کشویی باعث می شود که کاربران در پنل پشتی و جلویی دستگاه از دوربین سه گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور ToF بهره مند شوند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *