سونی و مایکروسافت با خدمات گیمینگ ابری با هم همکاری می کنند

پلی استیشن و ایکس باکس کنسول های اختصاصی این شرکت ها هستند که هر یک دارای کاربران مخصوصی است. در این فضای رقابت سخت و تنگاتنگ کمتر کسی احتمال این خبر را می داد که این دو شرکت در زمینه ای خاص دست به همکاری بزنند. اما امروز در کمال ناباوری و تعجب خبر همکاری غیرمنتظره‌ سونی و مایکروسافت در رسانه های مختلف منتشر گردید که این همکاری در حوزه های بهبود سرویس‌ های ابری صنعت گیمینگ، کسب تجربه‌ های جدید، تقویت هوش مصنوعی و پیشرفت تکنولوژی انجام خواهد پذیرفت.

وب سایت رسمی مایکروسافت ساعاتی پیش در طی یک گزارشی اعلام کرده است که سرویس مایکروسافت آژور Microsoft Azure به منظور استرمینگ بازی ها و دیگر خدمات قابل ارائه ازین پس مورد استفاده سونی نیز قرار خواهد گرفت. همچنین ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت بیان کرده است که سونی همیشه در عرصه‌ سرگرمی و تکنولوژی، پیشتاز بوده است و همکاری امروز این دو شرکت، تاریخ این حوزه‌ها را رقم خواهد زد. به موجب این همکاری، برنامه‌ Azure و Azure Al جهت بهره ‌وری سونی، در اختیار این شرکت قرار می‌ گیرد تا بتوانند تجربه‌ جدیدی از بازی و سرگرمی برای کاربران رقم بزنند.

همچنین فیل اسپنسر با منتشر کردن توییت هایی در شبکه اجتماعی توییتر، درباره این همکاری ابزار خوشحالی کرده و امیدوار است که این همکاری در جهت ارائه تجربیات جدید به کاربران مورد استفاده قرار گیرد. اگر چه هنوز جزئیات کاملی از زوایای مختلف این همکاری منتشر نشده است، ولی مسلما قرار گرفتن کمپانی های مایکروسافت و سونی در کنارهم سبب خواهد شد که بخش استرمینگ بازی ها وارد بخش جدیدی شده و کاربران می توانند از سرویس های یکپارچه ای استفاده کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *