نسل جدید آیفون و دوربین سه گانه

نسل جدید آیفون ها دوربینی ۳ گانه خواهد داشت

پس از آنکه هواوی تلفنی با  دوربین ۳ گانه معرفی کرد حال خبر های جدید حاکی از آن است که اپل نیز تصمیم دارد آیفون های خود را به دوربین های ۳ گانه مجهز کند.
جدیدترین خبر های منتشر شده از تمایل اپل به استفاده از دوربین ۳ گانه در آیفون های سال آینده خود حکایت دارد این اطلاعات که اخیرا از کشور چین فاش شده است نشان داده است که اپل با معرفی تلفن هایی با دوربین ۳ تایی تصمیم دارد بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری را برای کاربران به ارمغان بیاورد و علاوه بر این انتظار داریم گوشی مورد بحث حداقل به یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز شود.

با نگاهی به تاریخچه اپل اضافه شدن لنز دوم به جهت عکسبرداری پرتره منجر به اضافه شدن قابلیت زوم ۳ برابری شد که به کاربران اجازه میداد هنگام عکس برداری بزرگنمایی بدون کاهش کیفیت داشته باشد که البته این دوربین دوم فقط در تلفن های آیفون ۷ پلاس و ۸ پلاس و آیفون ۱۰ که ابعاد بزرگتری نسبت به نسخه دیگر دارند استفاده شده است.

با این وجود انتظار داریم اپل در تلفن های رده بالای سال آینده خود از این لنز های ۳ گانه استفاده کند و تغییر چشمگیری را در عکس های گرفته شده توسط این تلفن ها شاهد باشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *