بخش حافظه توشیبا به Kioxia America تغییر نام پیدا کرد

اخیرا شرکت اسپین اف که با نام تجاری Toshiba Memory America شناخته می شد، از شرکت اصلی توشیبا ژاپن جدا شده است. این شرکت که در زمینه طراحی و توسعه تراشه های حافظه کامپیوتری فعالیت می کند، روز گذشته اعلام کرده است که به زودی و در ماه اکتبر ۲۰۱۹ نام خود را به صورت رسمی به Kioxia America تغییر خواهد داد.

به گفته مسئولان این شرکت، نام تجاری جدید آن ها از ترکیب دو کلمه Kioko ژاپنی به معنای حافظه و Axia یونانی به معنای ارزش ساخته شده که به وضوح نشان دهده اهداف آینده این شرکت برای تعالی رساندن حافظه های کامپیوتری است. مدیر اجرایی شرکت توشیبا اینگونه اظهار نظر کرده است که ما خوشحال هستیم که با گذاشتن قدمی بعدی در راه تکامل شرکت، منجر به بهبود وضعیت توشیبا مموری در خط‌ مقدم صنعت حافظه شده ‌ایم.

گفتنی است که بخش تجاری تراشه های توشیبا مموری در سال گذشته میلادی به شرکت سرمایه گذاری خصوصی با نام Brain Capital فروخته شد. براساس اعلام رسمی این شرکت، قرارداد واگذاری این مجموعه به ارزش ۲ تریلیون ین ژاپن معادل ۱۸ میلیارد دلار به امضا رسیده است. به دنبال این قرار داد مالکیت توشیبا مموری به کنسرسیومی متشکل از اپل، SK Hynix، دل و شرکت فناوری Seagate واگذار شد. اگرچه این بخش یکی از سودآورترین تجارت های توشیبا محسوب می شد، اما این شرکت برای کاهش هزینه های ناشی از تجارت در زمینه انرژی هسته ای مجبور شده است که به این اتفاق تن بدهد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • فناوری
  • بخش حافظه توشیبا به Kioxia America تغییر نام پیدا کرد