امکانات جدید WhatsApp

اپلیکیشن WhatsApp

update جدید WhatsApp، توانایی پشتیبانی از بسته‌ های استیکر را اضافه می‌ کند. به این صورت که کاربران اندروید و iOS قادرند از بسته‌ های استیکر نوین در این پیام‌ رسان بهره ببرند. در طی سال‌ هایی که از عمر پیام‌ رسان WhatsApp می‌ گذرد، قابلیت هایی قابل توجهی مانند تماس تصویری، ارسال فایلGif و گذاشتن استوری به این اپلیکیشن اضافه شده است. بعد از ماه‌ ها بررسی و آزمایش، در حال حاضر WhatsApp پشتیبانی از استیکرها را هم شروع کرده است.

whatsapp

نحوه ی دسترسی

کاربران iOS می توانند به وسیله ی زیرمنویی که از آن جهت فرستادن عکس و ویدیو بهره می برند، به استیکر‌های نوین دسترسی داشته باشند. از سمت دیگر، کابران اندروید هم قادرند از زیرمنوی نوینی که به قسمت مربوط به اموجی‌ ها افزوده می‌ شود به این استیکر‌ها دسترسی پیدا کنند. در ابتدا تنها یک بسته‌ ی استیکر به شکل پیش فرض جهت استفاده کاربران قرار داده شده است اما  کاربران قادرند بسته‌ های استیکر نوین و گوناگونی را براساس با سلیقه خود دانلود کنند. همین طور بسته‌ های استیکر ساخته شده از طریق توسعه‌ دهندگان ثالث هم پشتیبانی خواهند شد.

دیگر ویژگی ها

زمان دریافت یک استیکر، کاربران قادر خواهند بود برروی آن ضربه بزنند تا اطلاعات اضافی درباره ی آن استیکر را رویت کنند و چنانچه قبلاً آن را نصب نکرده باشند، قادرند آن را به استیکر‌های مورد پسندشان در WhatsApp اضافه کرده و از آن بهره ببرند.

جهت کاربران اندروید، بسته‌‌ های استیکر نوین از ورژن ۲.۱۸.۳۲۹ اجرا می‌‌ شوند، هر چند که کاربران دارای ورژن ۲.۱۸.۳۱۰ یا بالاتر هم می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. کاربران iOS هم بایستی از ورژن ۲.۱۸.۱۰۰ بهره ببرند.

WhatsApp هر چند وقت یکبار امکانات نوینی را عرضه می‌ کند. چندی قبل در اخبار تکنولوژی داشتیم که این پیام‌ رسان در ورژن اندروید، حالت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) زمان دیدن ویدیوها را عرضه کرده است. همین طور گفته می‌ شود که این اپلیکیشن به زودی برروی آیفون از تشخیص چهره و اثر انگشت هم پشتیبانی می‌ کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *