دعوتنامه مراسم معرفی پرچمدار سری P هوآوی ارسال شد

دعوتنامه اصلیهوآوی قبلا تاکید کرده بود که گوشی سری P را در ۲۷ مارس (۷ فروردین) رونمایی می کند. اکنون هوآوی دعوتنامه ای را برای این مراسم ارسال کرده است که دارای سر نخ هایی در مورد این پرچمدار است.
اگرچه هوآوی در همایش بارسلونا (MWC 2018) شرکت خواهد داشت، اما شرکت قصد معرفی پرچمدار سری P خود را در این مراسم ندارد. در عوض، این غول تکنولوژیک کنفرانس مطبوعاتی خود را در ۲۷ مارس (۷ فروردین) برگزار خواهد کرد. طبق دعوتنامه هوآوی این مراسم در باغ پالاز شهر پاریس برگزار می گردد. اگر چه دلیل اصلی دعوتنامه به وضوح در آن اعلام نشده است ولی هوآوی نشانه هایی از رونمایی پرچمدار سری P را به جا گذاشته است. در دعوتنامه برج ایفل وجود دارد و در میان سه عدد (O) بزرگ قرار دارد همچنین عنوان شده که با هوش مصنوعی بیشتر ببینید و بجای (MORE) از (MOOORE) استفاد کرده است. این نشانه ها از وجود سه لنز برای دوربین پشتی این دستگاه و وجود هوش مصنوعی حکایت دارد.

گوشی هوآوی پی20

چندین نکته و شایعه در رابطه با سری جدید P هوآوی وجود دارد و یکی از شایعات این است که دستگاه دارای سه لنز برای دوربین درعقب است. انتظار می رود نسل بعدی سری P از سه مدل مختلف P11 / P20 ، نسخه بزرگتر P11 / P20 Plus و نسخه ارزانتر P11 / P20 Lite تشکیل شده باشد. همچنین شایعاتی از P11 / P20 Pro وجود دارد که دارای یک صفحه نمایش شبیه به آیفون X با نسبت ابعاد ۱۸:۹ است. همچینین وجود صفحه نمایشی شبیه به آنچه که در میت پرو دیدیم را برای این پرچمدارپیشبینی می کنیم. مدل ها همچنین از پردازنده کرین ۹۷۰ استفاده می کنند که دارای قابلیت هوش مصنوعی است. اگرچه انتظار ویژگی های زیادی را برای نسخه Lite  از این سری را نباید داشت.
هوآوی هر دو نام تجاری P11  و P20 را به ثبت رسانده است، به همین دلیل باید تا رونمایی از این نسخه منتظر بمانیم تا نام محصول جدید هوآوی را متوجه شویم. تا فروردین ماه و زمان معرفی این پرچمدار تمامی اخبار و شایعاتی که منتشر می شود را در بروزنیوز ببینید و بادوستان خود به اشتراک بگذارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • موبایل
  • دعوتنامه مراسم معرفی پرچمدار سری P هوآوی ارسال شد