رونمایی الیمپوس از دوربین OM-D E-M5 Mark III

شرکت الیمپوس دوربین OM-D E-M5 Mark II را در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی کرد و حال با گذشت نزدیک به ۴ سال نوبت رونمایی از نسل جدید آن به نام OM-D E-M5 Mark III رسیده است. دوربینی که بهبود طراحی و مشخصات آن هستیم.

با گذشت چند سال از معرفی ما انتظار داریم تا شاهد تصویربرداری ۴K، فوکوس اتوماتیک بهتر، منظره یاب های الکترونیکی با کیفیت بالاتر و برخی دیگر باشیم. E-M5 Mark III از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی Micro Four Thirds بهره می برد که روی تشخیص فاز تمرکز دارد. ابعاد آن ۳.۴*۴.۹*۲.۰ اینچ است و نسبت به مدل قبلی کوچکتر و کم وزن تر محسوب می شود.

دوربین از لنزی با دیافراگم F1.8 برخوردار است و افراد می توانند لنزهای فول فریم را به این دوربین متصل کنند. قابلیت تصویربرداری چند شات این دوربین مشابه OM-D E-M5 Mark II است که حداکثر تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی را به ثبت می رساند.

در بخش عقب آن یک صفحه نمایش اولد لمسی تعبیه شده و با خاموش بودن شاتر الکترونیکی تصویربرداری پی در پی ۳۰fps را به ثبت می رساند. Mark III در تصویربرداری از فناوری های روز بهره می برد و مدلی بهبودیافته تر از نسل قبل است. سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با کمک پردازشگر تصویر APS-C کیفیت تصویر بالایی رقم می زند. گفتنیست این دوربین می تواند با وضوح ۴K نیز فیلمبرداری کند.

افراد می توانند با پورت USB-C این دوربین را به سرعت شارژ کنند. E-M5 Mark III الیمپوس در رنگ مشکی یا نقره ای در نوامبر امسال با قیمت ۱۷۹۹ دلار عرضه می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *