نسخه جدید اندروید معرفی شد

شرکت گوگل به سنت هر سال نسخه جدید اندروید را در ماه آگوست معرفی کرده است. البته پیش تر در Google I/O 2019 اطلاعات این سیستم عامل را آشکار کرد اما معرفی نام آن همیشه در آگوست انجام می گیرد.

در سال های گذشته اندروید همیشه با نام خوراکی های شیرین همراه می شد اما برای ۲۰۱۹ گوگل رویه جدیدی پیش گرفته و تصمیم دارد از هیچ نامی دیگر استفاده نکرده بلکه به همان شماره گذاری اکتفا کند.

گوگل معتقد است، برخی عناوین اندروید در مناطق مختلف جهان شناخته شده نیست یا آن که به سختی تلفظ می شود، اما شماره همیشه واحد بوده و در تمام جهان بشر با این عدد آشنایی دارد.

از این رو تصمیم گرفته شد تا نسخه جدید اندروید با نام اندروید ۱۰ رونمایی شود. گذشته از نام گذاری، گوگل لوگو جدید اندروید را هم آشکار کرده که نسبت به قبل تغییرات جذابی دارد و از این پس باید اندروید را یک سیستم عامل بهبودیافته تر از قبل محسوب کرد.

ویژگی های مختلفی در اندروید ۱۰ گنجانده شده و برای آشنایی بیشتر باید به وب سایت آن مراجعه کرد. در اوایل ماه آگوست فاز بتا این سیستم عامل سپری شد و انتظار داریم تا اوایل ماه سپتامبر اولین دستگاه اندروید ۱۰ نهایی را دریافت کنند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *