بازی A Plague Tale: Innocence به پراجکت ایکس کلود اضافه شد

همان‌طور که اطلاع دارید ۵ عنوان جدید به مجموعه‌ی پراجکت ایکس کلود (Project xCloud) اضافه شد. به عبارت بهتر از این پس می‌توانید بازی‌های بیشتری را در پراجکت ایکس کلود تجربه کنید. یکی از بازی‌هایی که قطعا بسیاری از شما علاقه‌مند به تجربه‌ی آن هستید، عنوان  A Plague Tale: Innocence بوده که به همراه چهار بازی دیگر به این پلتفرم اضافه شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

جالب است بدانید این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که بازی‌های نصب شده برروی کنسول ایکس‌باکس وان را با گوشی‌های اندروید خودتان به صورت ریموت کنترل کنید. بازی‌های بسیاری وجود دارند که از این امکان و سرویس گیم‌پس بهره می‌برند بنابراین می‌توان گفت فرصت بسیار خوبی برای بازی‌بازانی که قصد تجربه‌ی این بازی را دارند ایجاد شده است.

اخیرا مایکروسافت تلاش‌هایی برای ایجاد این امکان برروی سیستم‌عامل Ios هم انجام داده اما در این لحظه تنها بازی در دسترس برای سیستم‌عامل Ios، عنوان Halo: The Master Chief Collection است. امیدواریم مایکروسافت بتواند بازی‌های بیشتری را در دسترس این سیستم عامل قرار دهد. هم‌اکنون بیش از ۵۰ عنوان برای این امکان در دسترس قرار گرفته‌اند.

بازی A Plague Tale: Innocence در تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۴ می ۲۰۱۹) برای کنسول‌‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *