عرضه گوشی هوشمند آیفون SE 2 اپل با تاخیر مواجه است

اگر بخواهیم به یک محصول اقتصادی از اپل برای آینده اشاره کنیم، قطعا آن چیزی نیست جز گوشی هوشمند آیفون SE 2 که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شده و کوپرتینویی‌ها هم بزودی آن را معرفی می‌کنند. با بروزنیوز همراه باشید.

نخستین بار در سال ۲۰۱۶ بود که اپل اولین مدل آیفون SE را با طراحی ساده و کوچک معرفی می‌کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل قبولی داشته و با قیمت بسیار مناسب می‌توان آن را تهیه کرد. استقبال از این گوشی هوشمند در سطحی بالا بود که حال اپل به دنبال معرفی جانشین این مدل خوش قیمت است.

گفته می‌شود آیفون SE 2 با نام آیفون ۹ معرفی خواهد شد. اسمارتفونی که به پردازنده ای ۱۳ اپل، حافظه رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش ۴.۷ اینچی رتینا، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی مجهز است.

آیفون SE 2 در تاریخ مشخص عرضه نخواهد شد

در بحث سخت افزاری تغییر بزرگی نسبت به قبل نداشته اما دارای طراحی بهبودیافته و پردازنده قوی‌تری است. آیفون ۹ یا همان آیفون SE 2 پیش از این قرار بود در مارس معرفی و عرضه شود اما گزارش جدید می‌گوید مسئله ویروس کرونا در چین برای زنجیره تامین قطعات آیفون اپل مشکلی به وجود آورده و اپل قادر نیست در موعد مقرر تولید انبوه این گوشی اقتصادی را داشته باشد.

از این رو کوپرتینویی‌ها قصد دارند در تاریخ دیگری به معرفی و عرضه آیفون SE 2 یا آیفون ۹ اقتصادی بپردازند. ویروس کرونا که در حال حاضر ۱۰۷ هزار نفر به آن مبتلا هستند، متاسفانه ۳۸۰۰ نفر را به کام مرگ کشانده است. ویروس همه گیری که در حال حاضر کشورمان نیز با آن دست و پنجه نرم ‌می‌کند. تحلیلگران اقتصادی پیش بینی کردند اگر روند کرونا به همین شکل پیش رود، اقتصاد جهانی با رکود شدیدی رو به رو خواهد شد.

البته در حال حاضر نیز اقتصاد چین به شدت تحت تاثیر این ویروس جدید قرار گرفته است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *