بازی بی نظیر Death Stranding

Death Stranding

در طی یکی از پنلهای رویداد Argentina Game Show 2018، تروی بیکر که در این رویداد حضور داشت با پرسش های بسیاری از طرف علاقه مندان عنوان مورد انتظار Death Stranding رو به رو شد. همانگونه که اطلاع دارید در طی رویداد  Tokyo Game Show 2018 اظهار شد که بیکر صداپیشگی شخصیت مردی با ماسک طلایی را در عنوان Death Stranding برعهده خواهد داشت و بعد از پروژه Metal Gear Solid V: The Phantom Pain مجدداً ناظر همکاری کوجیما و بیکر خواهیم بود. در ادامه جریان Argentina Game Show بیکر اطلاعات بسیاری از بازی را انتشار نداد و فقط اظهار کرد مرحله های فیلم‌برداری بازی به اتمام رسیده است. بیکر درمورد همکاری با نورمن ریداس و هیدئو کوجیما سخن گفت و اشاره کرد چه انتظاری بایستی  از این عنوان داشت.

بازی

صحبت های آقای بیکر

آقای بیکر در طی Argentina Game Show 2018 گفت:

من و نورمن (ریداس) حدوداً ۲هفته مشغول فیلمبرداری بازی بودیم. نورمن فوق العاده است، از همه انرژی اش برای کار استفاده می‌ کند. ما چند صحنه بی نظیر با هم داشتیم. این بازی خیلی بزرگ است، وسعت آن هم خیلی بزرگ است. چنانچه او (کوجیما) را خوب بشناسید، متوجه خواهید شد که او هیچگاه اثری کوچک تولید نخواهد کرد. بازی خیلی وسیع و فوق العاده خواهد بود.

ادامه صحبت های بیکر

کوجیما طرح و برنامه بازی را جهت ۲سال در ذهن خود داشت. او هیچگاه هیچگونه یاداشتی از بازی را آماده نمی‌کرد و تمام آن را در ذهن خود نگه می‌ داشت. چنانچه از او پرسشی درمورد بازی می‌پرسیدی، پاسخ پرسش را بی معطلی می داد. این دقیقا مثل پروژه Metal Gear بود. من تا پیش از این با شخصی که تا این اندازه در قیاس با مابقی اشخاص بی‌ اعتماد است کار نکرده بودم. این دقیقاً مثل این بود که با چشمان بسته حرکت کنیم. او اشخاصی فوق العاده را جهت تولید این بازی دور هم جمع کرده است. فکر کنم کار نورمن هم تمام شده است ولی شاید اشتباه کنم. من فقط می خواهم بازی را تجربه کنم.

بازی Death Stranding ساخته Kojima Productions در تاریخ نامعیین به شکل انحصاری جهت کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *