کمپانی شیائومی و دستاورد نوین خود

دستاوردر نوین و جذاب کمپانی شیائومی

جدیدا تصویرهایی در وب سایت Aliexpress دیده شده که نشان می دهد شیائومی ردمی نوت ۶ تجهیز شده به بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود. نیاز به ذکر است یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ وظیفه انجام کارهای پردازشی این موبایل را برعهده خواهد داشت.

موبایل

سری ردمی ۶ شیائومی

شیائومی، ورژن ردمی ۶ خود را بدون یکی از مهم ترین کالاهای خود، شیائومی ردمی نوت ۶ ارائه کرده است. هر ۲ موبایل مقرون به صرفه ردمی ۶ و ردمی ۶A با یک صفحه نمایش بلند رایج به بازار آمدند ولی بعدها گوشی هوشمند ردمی ۶ پرو دوباره با اسم می A2 لایت در بازار ارائه شده است و نخستین گوشی ورژن ردمی بود که بابریدگی بالای نمایشگر ارائه می شد و مسیر را برای استفاده از این مدل طراحی نوین در گوشی های میان رده، آسان کرد. اینک ردمی نوت ۶ هم با بریدگی بالای نمایشگر در وب سایت Aliexpress دیده شده است.

ردمی نوت ۶ تجهیز شده به یک صفحه نمایش ۶.۱۸ اینچی بوده و یک بریدگی کوچک در بالای نمایشگر خود دارد که دوربین سلفی، خروجی صدا و سنسور تشخیص نزدیکی در آن تجهیز شده است.

بهای گوشی جدید و جذاب شیائومی به گفته یک منبع معتبر

بر طبق بیانیه های یک منبع خبری موثق، بهای این گوشی تقریبا ۴۵۰۹ روبل روسیه خواهد بود که معادل ۵۸ دلار (۵۰ پوند) است و به همراه آن ابزارهایی برای مونتاژ و دمونتاژ کردن پنل ارائه خواهد شد.

انتظار می رود که این موبایل با پردازنده مدل اسنپدراگون ۶۶۰ در هند ارائه خواهد شود. همین طور احتمال می رود که در ۲ ورژن ۳/۳۲ گیگابایت و ۴/۶۴ گیگا بایت ارائه خواهد شد. انتظار می رود که ردمی نوت ۶ با یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری ارائه می شود ولی از آن جا که همه ی ۳ نسخه گوشی های ردمی ۶ حاوی پورت اتصال قدیمی هستند، لذا انتظار می رود که این گوشی هم از میکرو USB پشتیبانی کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *