عذرخواهی رئیس کمیته المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ایران

اخبار المپیک ۲۰۱۸

با آغاز المپیک ۲۰۱۸ تقریبا هر روز شاهد اخبار جنجالی این واقعه بزرگ ورزشی بوده ایم، کاروان ورزشی ایرانی نیز از این حواشی دور نبوده است.

اخبار چند روز اخیر در خصوص عدم ارائه تلفن همراه note8 توسط سامسونگ به ورزشکاران ایرانی در صدر این اخبار برای ایرانیان بوده است. همانطور که خبرها را در شبکه های اجتماعی و مراجع رسمی دنبال کرده اید، شرکت سامسونگ ضمن عذرخواهی در رابطه با پیش آمدن این سوءتفاهم بیانه ای را صادر کرد، که به واسطه آن گفته شده بود که تعداد مورد نظر را به کمیته برگزاری المپیک تحویل داده است.

با انتشار این خبر مقامات ایرانی به شدت در مقابل این توهین به کاروان ورزش ایران موضع گیری و واکنش نشان داده و خواهان عذرخواهی رسمی از ورزشکاران ایرانی شدند.

المپیک 2018 - پیونگ یانگ
المپیک ۲۰۱۸ – پیونگ یانگ

نامه عذرخواهی کمیته برگزاری المپیک پیونگ یانگ ۲۰۱۸

با توجه به واکنش های شدید ذکر شده و البته جنجالی که در شبکه های اجتماعی توسط کاربران ایرانی دهان به دهان شد، این کمیته با ارسال نامه ای به کاروان ورزشی ایران رسما عذرخواهی کرده است، و دلیل این اتفاق را “ناهماهنگی در توزیع” اعلام کرده است و گفته این تلفن های همراه نوت ۸ سامسونگ به ورزشکاران ایرانی تعلق می گیرد.

اما لازم به ذکر است این توهین برای ایرانیان و مقامات جمهوری اسلامی ایران توجیهی نداشته است. ضمن اینکه کمیته المپیک ایران اعلام کرده بود تا از ورزشکاران ایرانی به طور رسمی و کتبی عذرخواهی نشود هدیه ای را دریافت نمی کنند.

امیدواریم در آینده شاهد همچین اعمالی توسط برگزار کننده های مراسم ها و رویداد های مختلف نشویم و فرای هر اختلاف نظری که وجود دارد اصول اخلاقی رعایت شود.

در صورت اخبار تکمیلی در این خصوص این مطلب بروزرسانی می شود و اخبار جدید به اطلاع شما کاربران گرامی بروزنیوز خواهد رسید، هرچند امیدواریم شاهد تکرار این مسایل در حوزه ورزش نباشیم.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • اخبار
  • عذرخواهی رئیس کمیته المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ایران