ویژگی های هیجان انگیز آیفون های ۲۰۱۸(بخش اول)

قابلیت پردازشی بالا، دوربین ارتقا یافته و باتری قویتر  فقط یک سری از دستاوردهای Apple در موبایل های نوین، یعنی آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس است. با ما همراه باشید تا با ۲۰ خصوصیت اعجاب انگیز آیفون های ۲۰۱۸ آشنا شوید.

گوشی‌های نوین Apple یعنی آیفون ۱۰s و آیفون ۱۰ اس مکس به نوعی ورژن های پیشرفته ی آیفون ۱۰ دستاورد سال قبل Apple به حساب می آید. اصلی تر این که آیفون ۱۰ اس مکس با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی شامل بزرگ ترین نمایشگر آیفون در تاریخ ساخت گوشی های آیفون است. با ما همراه باشید تا ۲۰ نمونه از خصوصیت های اصلی گوشی‌های آیفون ۲۰۱۸ را مورد بررسی قرار دهیم.

Apple

شباهت‌های آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس

برخلاف طرح های قبلی که همواره مدل پلاس از خصوصیت های بهبود یافته با دوربینی قویتر پشتیبانی می‌کند، اینبار خوشبختانه دوستداران نمایشگر کوچک تر قادرند ناظر اغلب خصوصیت های آیفون ۱۰ اس مکس در آیفون ۱۰ اس ۵.۸ اینچی باشند. چه بسا همان‌گونه که گفته شد آیفون ۱۰ اس مکس به علت این که سایز بزرگتری دارد از باتری و بدنه بزرگتر استفاده شده.

نمایشگر ۶.۵ اینچی

همان‌گونه که اشاره شد، آیفون ۱۰ اس مکس عنوان دارنده بزرگ ترین LCD را در تاریخ آیفون از آن خود کرده است. از سمتی به لطف طراحی لبه به لبه معروف به edge to edge، نمایشگر این گوشی هوشمند قادرند حجم خیلی اندکی از بدنه را مختص خود کنند. جالب است بدانید این بدنه کمی از بدنه آیفون ۸ پلاس هم کوچک تر است.

wallpaper لایو نوین و خیره کننده

آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس به سه wallpaper لایو نوین مزین هستند که به باشکوه تر نشان دادن هرچه بیشتر نمایشگر سوپر رتینا اچ دی این گوشی هوشمند کمک خواهند کرد.

بدنه ضدزنگ طلایی

سال قبل آیفون ۱۰ بدنه‌هایی با رنگهای خاکستری و نقره‌ای از جنس فولاد ضدزنگ را معرفی کرد. در این راستا امسال هم ابتکار دیگری را به اجرا گذاشته است. در حقیقت آیفون ۱۰ اس نوین به رنگ جدید طلایی با همان بدنه ضدزنگ مزین شده است. در حقیقت این رنگ یکی از امتیازهای آیفون های ۲۰۱۸ به حساب می آید. زیرا که این رنگ طلایی ملایم بوده و اثری از براق بودن و جیغ بودن در آن دیده نمی‌شود. در حقیقت این نشانه‌ای از بی نظیر و بی همتای Apple در مورد رنگ‌ها است تا قادر باشد نظر تمامی کاربران را جلب کند. در پشت بدنه هم ما ناظر رنگ آمیزی خیره کننده ای از رنگ طلایی ملایمی به شکل آیفون ۸ هستیم که زیبایی بدنه استیل آیفون را با خودنمایی هر چه بیشتر به اجرا می‌گذارد.

بهبود کیفیت شیشه نمایشگر

در آیفون سال قبل یعنی آیفون ۱۰ و آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس نوین ناظر بهره بردن از شیشه هم در نمایشگر گوشی و هم در بدنه پشتی هستیم. چه بسا این به این معنی خواهد بود که با این که جنس بدنه از شیشه است، امکان شکستن آن هم براثر سقوط بیشتر خواهد شد. ولی این در حالی است که Apple ادعا می‌کند از محکم ترین متریال ممکن در طراحی بدنه و نمایشگر موبایل های خود بهره برده است. و بدنه آیفون ۱۰ اس نسبت به بدنه آیفون ۱۰ هم براساس آزمایش انجام شده محکم‌تر و مقاوم‌تر گزارش شده است.

بهبود توانایی زاویه گسترده دوربین

آیفون ۱۰ اس با دیافراگم f/1.8 حسگری به اندازه ۳۲% بزرگ تر از ورژن قبلی دارد. چه بسا گفتنی است که گنجایش دوربین همان ۱۲مگاپیکسل بوده است و این اندازه بزرگ تر، به‌ شکل قابل توجهی به جذب نور بیشتر کمک می‌کند. در حقیقت جذب نور بیشتر به این معنی خواهد بود که تصویرها به پردازش کمتری در هنگام ثبت احتیاج خواهند داشت. لذا ثبت تصویرها با دوربین ارتقا یافته نوین سریع تر خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به بخش دوم مراجعه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *