بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس PlayStation Plus مشخص شد

با نزدیک شدن به شروع ماه میلادی جدید، سونی طبق روال همیشه اقدام به انتشار لیستی مبتنی بر بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus کرد. با بروز نیوز همراه باشید.

شایعات زیادی پیرامون بازی‌های رایگان ماه مارس ۲۰۲۰ مشترکین سرویس PlayStation Plus طی چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود. در اغلب این شایعات نیز نام یک بازی به چشم می‌خورد؛ بازی Shadow of the Colossus که نسخه بازسازی شده اثری با همین نام است که در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد.

حال سونی به صورت رسمی لیست بازی‌های رایگان ماه مارس که مشترکین سرویس PlayStation Plus می‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند را منتشر کرد. همانطور که از شایعات انتظار می‌رفت، بازی Shadow of the Colossus یکی از بازی‌های رایگانی است که دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانند در ماه میلادی پیش‌رو به سراغ تجربه آن بروند. همچنین از دیگر بازی‌های رایگان این ماه می‌توان به بازی Sonic Forces اشاره کرد. اثری که می‌تواند تجربه آن در کنار تماشای فیلم Sonic the Hedgehog لذت بخش باشد.

در آخر شایان ذکر است که بازی‌های یاد شده با آغاز ماه مارس دردسترس خواهند بود و هم‌اکنون نیز اگر دارنده سرویس PlayStation Plus هستید می‌توانید به سراغ تجربه بازی‌های ماه فوریه بروید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *