پرچمدار جدید الجی به طور رسمی معرفی شد

الجی V30S+ ThinkQ و V30S ThinQ با رنگ های جدید و افزایش حافظه

قسمت پشت الجی وی 30 اسگوشی های جدید الجی اینجا هستند، همانطور که از شایعات قبلی پیش بینی می شد، بیشتر از یک بروز رسانی نسبت به نسخه قبلی نیست و تنها یک افزایش ظرفیت حافظه می باشد. بعلاوه این که اکنون دارای قابلیت هوش مصنوعی نیز می باشد. در حالی که الجی از دو دستگاه جدید رونمایی کرده است، پسوند “S” تنها به خاطر افزایش حافظه رم به ۶ گیگابایت و افرایش فضای ذخیره سازی به ۱۲۸ گیگابایت و پسوند “+S” بخاطر افزایش رم به ۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی به ۲۵۶ گیگابایت می باشد.

الجی در برنامه امروز تنها تعییرات سخت افزرای را معرفی می کند و چند رنگ جدید و طراحی محصول با مدل پیشین تفاوتی ندارد. البته این محصول در رنگ های جدیدی مرفی شد. همانطور که به وضوح از نام های آنها مشخص است: آبی مراکشی (Maroccan Blue) و پلاتین خاکستری (Platinum Gray). این ها تنها تغییرات دو محصول جدید الجی V30S و V30S+ است. رنگ قدیمی این محصول دیگر تولید نمی شود. البته با توجه به سابقه الجی انتظار نداریم که این دو رنگ تنها محصولات الجی باشد.الجی وی 30 اس

ThinkQ

دلیل وجود کلمه ThinkQ در نام این محصولات نیز به دلیل وجود هوش مصنوعی در گوشی های جدید الجی می باشد. گویا در سال ۲۰۱۸ استفاده نکردن از هوش مصنوعی به معنی کنار کشیدن می باشد. این تکنولوژی یاد آور بیکسبی سامسونگ است، به صورت جاه طلبانه ای در تمام رابطه کاربری الجی V30S، برای ارتباط برقرار کردن با نرم افزار های هوشمند و  سرعت بخشیدن و اصال به تمامی محصولات هوشمند بر پایه اینترنت اشیا گسترده شده است.

برای این که با ThinkQ بیشتر آشنایی پیدا کنیم. به دوربین هوشمند محصول جدید الجی نگاهی می اندازیم. یک لایه از هوش مصنوعی در منظره یاب دوربین طراحی شده است که به تشخیص موضوع شاتر و تنظیم تنظیمات دوربین بر اساس موضوع. در حال حاضر قادر به دسته بندی گزینه ها به ۸ دسته : پرتره (شخص)، حیوانات، شهر / ساختمان، گل، طلوع آفتاب، غروب آفتاب، غذا و منظره می باشد. اگر چه واقعا یک کار نوآورانه نیست، ولی خوب است.

در ادامه QLens وجود دارد که می تواند به منظور شناسایی اشیاء خاص برای خرید، یافتن قیمت و جستجوی آنلاین در اینترنت اقدام کند. همچنین می تواند کدهای QR را بخواند – که قابلیت جدیدی نیست، اما هنوز بسیار کاربردی است. آخرین ویژگی ThinkQ این است که می تواند با تمام دستگاه های دارای قابلیت اینترن اشیا موجود و آینده، دستگاه های هوشمند مانند ماشین های لباسشویی و خشک کن ها ارتباط برقرار کند.

رابط کاربری الجی ThinQ

همچنین الجی تلاش می کند که ThinkQ و هوش مصنوعی خود را در صورت امکان باز و قابل دسترسی قرار دهد. دستیار صوتی گوگل به خوبی با این ایدئولوژی ادغام  و سازگار است. شما قادر خواهید بود از ThinkQ درخواست کنید که عکس بگیرد یا موضوعی را در اینترنت جست و جو کند یا اطلاعات دستگاه دارای اینترنت اشیا را مستقیما از طریق هوش مصنوعی گوگل به وسیله صدا یا نوشته به ما بگوید.الجی وی 30 اس

کاربران کنونی الجی V30 نیازی به تعوض گوشی خود ندارند زیرا در بروز رسانی های بعدی ThinkQ به دستگاه آنها اضافه می شود. الجی همچنین قول داد که تنظیمات جدید “حالت روشن” را برای V30 ارائه کند، که باید عملکرد در نور کم V30 را بهبود بخشد و این ویژگی در حال حاضر در جفت V30S وجود دارد.انتظار داریم تا در ماه آینده این محصولات به بازار ارائه گردند. ولی همچنان قیمت این محصولات نا مشخص است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *