Galaxy M10s سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده جدید خود را به نام Galaxy M10s معرفی کند. اسمارتفونی که از طراحی شبیه به خانواده Galaxy M بخصوص Galaxy M10 بهره می برد.

تاکنون اطلاعات خاصی درباره دیوایس مورد اشاره دردسترس قرار نگرفت و به تازگی شاهد انتشار اطلاعاتی درباره آن بودیم. به تازگی آژانس وای فای تاییدیه ای را به گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M107F داده که گفته می شود Galaxy M10s خواهد بود.

دیوایسی نسخه ارتقایافته M10 اخیرا عرضه شده است. انتظار داریم این گوشی هوشمند به پردازنده اگزینوس ۷۸۸۵/۷۹۰۴ که پیش از این در گلکسی M20 و M30 مورد استفاده قرار گرفت و نسبت به اگزینوس ۷۸۷۰ گلکسی M10 قوی تر خواهد بود، مجهز شود.

در سایر مشخصه ها باید به حافظه رم ۳ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و دوربین عقب دوگانه اشاره کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و باید منتظر اخبار موثق و کاملی باقی ماند.

پیش بینی می شود سامسونگ در آگوست سال جاری گوشی هوشمند اقتصادی و کارآمد گلکسی M10s را معرفی کرده و مدتی بعد راهی بازار کند. همانطور که گفته شد اطلاعات دقیقی در دست نیست تا به آن پرداخت.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *