فروش فیلم The Invisible Man از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فیلم The Invisible Man،جدیدترین ساخته لی ونل (Leigh Whannell)، توانسته از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی عبور کند. با بروز نیوز همراه باشید.

فیلم The Invisible Man همچنان به فروش موفق خود در گیشه‌های داخلی و جهانی ادامه می‌دهد. این در حالی‌ست که شیوع ویروس کرونا ضربه شدیدی به فروش بسیار از فیلم‌های وارد کرده است. این فیلم که توسط Universal Pitcures-Blumhouse تهیه شده، توانسته در کمتر از دو هفته در گیشه‌جهانی از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلاری عبور کند.

جدیدترین ساخته لی ونل، ۵۴ میلیون دلار در داخل و ۴۸ میلیون دلار در ۶۵ کشور جهان فروش داشته است. فیلم The Invisible Man در تعطیلات آخر هفته، توانست ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دیگر نیز فروش داشته باشد. این میزان فروش باعث شد که فیلم The Inivisible Man، جایگاه فیلم It Chapter Two  برای عنوان بیشترین فروش فیلم سبک وحشت را برای خود کند.

از ستارگان فیلم The Invisible Man می‌توان به الیزبات ماس (Elisabeth Moss) اشاره کرد. فیلمی که تنها با بودجه ۷ میلیون دلاری ساخته شده است و توانسته از وب‌سایت Rotten Tomatoes امتیاز ۹۱ از ۱۰ را دریافت کند. بی‌شک این میزان فروش برای فیلمی با بودجه ۷ میلیون دلار، موفقیت بزرگی است. اتفاقی که پیش از این برای فیلم Get Out نیز رخ داد. این موضوع نشان می‌دهد که داشتن فیلم‌نامه‌ جذاب و تماشاگر پسند، تا چه میزان می‌تواند روی کمبود‌های مالی در قسمت بودجه سرپوش بگذارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • فروش فیلم The Invisible Man از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد