دستاورد جدید EINRIDE

گودوود

فستیوال سرعت گودوود، هر سال کلکسیونی از متفاوت‌ترین ماشین های دنیا را کنار هم جمع می کند تا علاقه مندان به دنیای خودرو جهت حضور در این گردهمایی، اقدام به عمل آورند.در سال جاری، مقارن با سالگرد ۲۵سالگی نخستین برگزاری گردهمایی سرعت گودوود در سال۱۹۹۳ بود، در طی این ۲۵سال، گودوود تاثیر خود را در صنعت خودروسازی به اثبات رسانده است. خودروسازان به طور معمول با قوی ترین سوپراسپرت‌ها و لوکس‌ترین ماشینهای خود در گودوود حضور پیدا می‌کنند، ولی این تنها قسمتی از صدها مدل گوناگون در زمین‌های سرسبز گودوود است. یکی از کمپانی‌های متمایز در سال جاری، برند سوئدی EINRIDE، با نوین ترین دستاورد خود به انگیلیس آمده بود. این کمپانی که در سال۲۰۱۶ تاسیس شده است، در زمینه ی خودروهای خودران کار می‌کند. T/Log نوین ترین دستاوردEINRIDE، یک کامیون تماما برقی و خودران جهت حمل چوب است. T/Log با داشتن توانایی‌های منحصر به فردی مانند راندن در مسیرهای آف‌رود، کامیونی قدرتمند جهت حمل کردن چوب در مسیرهای جنگلی است.

کامیون

صحبت های مدیر عامل EINRIDE

رابرت فلک، مدیرعامل دستاوردEINRIDE در طی ارائه ی نخستین کامیون تماما برقی و خودران نقل و انتقال چوب جهان گفت:

ما در EINRIDE به منظور پیشرو در دگرگونی حمل و نقل کنونی به سیستم‌‌ پاک و تجدید پذیر،  همواره در حال نوآوری در فناوری  خودران و خودروهای تمام برقی هستیم. T/Log می‌تواند در محیط‌های سرسخت به‌راحتی دوام بیاورد. ما در این حوزه تازه‌وارد هستیم، اما از طرفی پتانسیل خودروهای برقی در این زمینه قابل توجه است.

قابلیت ها

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، T/Log به‌لطف پلتفرم خودران انویدیا، از فناوری خودران سطح ۴ بهره می‌برد. این کامیون به کابین راننده مجهز نیست اما باوجود فناوری کنترل ریموت فانتوم اوتو، قابلیت کنترل از راه دور حتی با فاصله‌ی چند صد کیلومتر را دارد. در فناوری کنترل از راه دور فانتوم اوتو (Phantom Auto)، می‌توان با ارتباط ۴G خودرو را کنترل کرد که پتانسیل فراوانی در حوزه‌های مختلف مانند حمل چوب و خودروهای معدن دارد. T/Log با ابعاد ۲۵۵۲ متر عرض، ۳۵۶۳ متر ارتفاع و ۷۳۳۸ متر طول به باتری ۳۰۰ کیلووات ساعتی با شعاع حرکتی ۱۹۳ کیلومتر در یک‌بار شارژ مجهز بوده و ظرفیت کامل بارگیری آن ۱۶ تن است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *