فروش Galaxy S9 در نیمه دوم سال با افت شدید رو به رو شد

سایت The Bell

پیج کره‌ای The Bell، آمار عرضه ی Galaxy S9 و +Galaxy S9 را ارائه کرده، که بر طبق این آمار، ارائه ی این دستاورد در ۳ماهه‌ی دوم سال مالی از ۳ماهه‌ی نخست اندک تر بوده است. این رویداد برای اولین بار در تاریخ ۸ساله‌ی سری S سامسونگ اتفاق می افتد. به شکل دقیق در ۳ماهه‌ی نخست سال مالی، قریب ۱۰میلیون و در ۳ماهه‌ی دوم فقط نه میلیون از این سری ارائه شده است. به طور معمولSamsung در ۳ماهه‌ی دوم سال مالی، تلفن های سری S را افزونتر از ۳ماهه‌ی اول ارائه می‌کند که معقول است، به دلیل اینکه سری S تا پایان ۳ماهه‌ی نخست رونمایی نمی شود.

چنانچه این آمار درست باشد، به این معنا است که گلکسی اس ۹ آغازی خوب داشته است، ولی نتوانسته این پیروزی را محفوظ نگه دارد. بازبینی های پیشین Samsung، این مسئله را تصدیق می‌کنند. تا امروز این فقط اطلاعیه رسمی Samsung درباره ی به Galaxy S9 بوده است.

سامسونگ

اطلاعیه رسمی Samsung 

به علت ارائه ی زودهنگام Galaxy S9 و S9 Plus و کارکرد عالی Galaxy S8، ارائه ی فصل به‌ فصل مالی Samsung ازدیاد پیدا کرد. اینچنین درصد رشد و سود فصل‌ به‌ فصل و سال‌ به‌ سال مالی شرکت، اغلب به دلیل مدل های مهم به شکل چشم‌گیری ازدیاد پیدا کردند. ولی انتظار می‌رود که درآمد ها در ۳ماهه ی دوم به علت کم شدن فروش پرچمداران شرکت و مخارج بازاریابی ماحصل از این مسئله کم می شود.

به زبان دیگر

به زبان آسان تر، Samsung شکست را پذیرفته است، ولی علت متقاعد کننده‌ای به غیر از بیشتر شدن رقیب ها قسمت دستاوردها بهای بالا ارائه نمی‌دهد. بیشتر شدن رقیب ها تا حدی صحیح است ولی سری Galaxy S، شاه تلفن های هوشمند اندروید به حساب می آیند و نبایستی تقصیر را فقط از وجود رقب های نوین دانست.

Galaxy S9 هیجدهم مرداد ارائه خواهد شد، در حقیقت خیلی سریع تر از مدل های پیشین ارائه خواهد شد، Samsung می خواهد که زیان های برآیند شده از S9 را با ارائه ی فوری تر نوت ۹ تلافی کند. ولی برطبق آمارهای عرضه شده و اینکه Note 9 خیلی مشابه نوت ۸.۱ خواهد بود، به‌نظر نمی‌رسد که ارائه ی فوری آن راهی هوشمندانه‌ای برای این کمپانی کره‌ای باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *