نام تجاری سیراکو برای نوکیا ۸ به ثبت رسید؛ تولد دوباره برند لوکس!

اچ ام دی گلوبال بعد از کسب حق استفاده از نام نوکیا برای ساخت گوشی موبایل، به شدت در تلاش است تمام خاطراتی را که از این برند محبوب در اذهان مانده دوباره زنده کند. به همین دلیل اینبار به دنبال راه اندازی مجدد برند لوکس سیراکو از نوکیا است. گوشی نوکیای جدید با شماره مدل TA-1005 و با نام نوکیا ۸ سیراکو به تازگی رویت شده است. البته نام تجاری نوکیا ۸ سیراکو را در ماه قبل و پیش‌بینی می‌کردیم احتمال معرفی یک گوشی با این نام وجود دارد.

نام سیراکو ما را به یاد گوشی قدیمی نوکیا ۸۸۰۰ سیراکو با آن ظاهر کشویی خاصش می‌اندازد، این نام زمانی انتخاب شد که یک باد مدیترانه‌ای از صحرای بزرگ آفریقا وزید. این نسخه با گوشی نوکیا ۸۸۰۰ پایه تفاوت داشت و به شیشه‌ یاقوت کبود و پنل‌های فلزی مجهز شده بود. در جعبه گوشی نیز یک کیف چرمی وجود داشت. در آن زمان، این گوشی به عنوان گران قیمت‌ترین محصول نوکیا شناخته می‌شد.

مشاهده شماره مدل TA-1005، ابتدا آن را به گوشی پرچمدار معرفی نشده نوکیا ۹ نسبت دادند. گفته می‌شد گوشی دارای این شماره مدل در مقایسه با پرچمدار قبلی تغییرات زیادی خواهد داشت که از جمله مهمترین آن‌ها مجهز شدن به پنل OLED ساخت دست ال جی، دوربین سلفی دوگانه و ظرفیت داخلی بیشتر است. با این حال، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین اصلی دوگانه دارای سنسورهای ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مدل کنونی تغییری نخواهند داشت.تولدی دوباره برای نوکیا

نوکیا بعد از این که دوباره کار خود را در زمینه گوشی های هوشمند شروع کرده توانسته که موفقیت های خوبی را نیز به دست آورد. در گزارش مالی شرکت فروش نوکیا طی ۲۰۱۷ رشد پیدا کرد و به مجموع ۸.۴۵ میلیون دستگاه رسیده است و برای ۳ ماهه چهارم امسال توانسته به مقام پنجم پر فروش ترین برند در هند دست یابد. اچ ام دی گلوبال وعده شگفت‌زده  شدن را با معرفی یک گوشی بالارده و فوق‌العاده در نمایشگاه MWC 2018 به همه داده است. ثبت این نام تجاری جدید نشان می‌دهد شاهد رونمایی نسخه‌ای لوکس و مجهزتر در مقایسه با نوکیا ۸ خواهیم بود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • موبایل
  • نام تجاری سیراکو برای نوکیا ۸ به ثبت رسید؛ تولد دوباره برند لوکس!