ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

کمپانی Samsung

کمپانی Samsung با قرار دادن تصویری منسوب به ورژن نوین ساعت هوشمند خود با اسم گلکسی واچ، به شکل غیر صریح وجود این ساعت هوشمند را تصویب کرده است.

در هفته های گذشته به دفعات اخباری در ارتباط با ورژن نوین ساعت هوشمند Samsung انتشار داده شد. شنیده ها حاکی از این است که این ساعت هوشمند گلکسی واچ نامیده خواهد شد. سامسونگ با قرار دادن عکسی از گلکسی واچ در وب‌ سایت منطقه‌ ی آمریکا، به شکل تلویحی وجود این ساعت هوشمند را تصویب کرده است.

ساعت هوشمند

ویژگی ها

ورژنی که عکس آن در وب‌سایت Samsung قرار گرفته، ۴۲ میلی متری بوده و رنگ آن رز گلد است. چه بسا بایستی به این مسئله اشاره کرد که کد نام دستاوردی که در وب سایت Samsung قرار گرفته، SM-R810NZDAXAR است، که با کدنام هایی که قبل از این و به وسیله ی  FCC جهت گلکسی واچ فاش شده بود، متمایز است. کلیک برروی لینک قرار داده شده پایین عکس این ساعت هوشمند، نتیجه ی مشخصی ندارد.

با در نظر گرفتن شکل این ساعت هوشمند می‌توان مشاهده کرد که طراحی Galaxy Watch در قیاس با ورژن قبلی یا همان گیر اس ۳ تحول آن چنان زیادی ندارد و می شود تشابه بسیاری را میان گلکسی واچ و گیر اس ۳ کلاسیک مشاهده کرد. با در نظر گرفتن این که در درون پرانتز به پشتیبانی از بلوتوث به وسیله ی این ورژن تاکید شده، توقع می‌رود ورژن دیگری از گلکسی واچ با پشتیبانی از ارتباط مخابراتی به بازار عرضه شود.

تاریخ عرضه

انتظار می‌رود گلکسی واچ Samsung در کنار گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۹ آگوست یا ۱۸ مرداد ماه وارد بازار شود. بایستی دید که آیا ورژن نوین ساعت هوشمند Samsung در قیاس با نسل قبلی پیشرفت هایی را داشته یا نه.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *