درز جدیدترین تصویر گلکسی نوت ۱۰ پلاس

شرکت سامسونگ طی رویداد ۷ آگوست از سری گلکسی نوت ۱۰ رونمایی می کند. گوشی های هوشمندی که در دو مدل پلاس و استاندارد رونمایی می شوند و باید انتظار مشخصات بزرگی از آنها داشت.

کره ای ها هر سال آگوست با برگزاری رویدادی نسل جدید اسمارتفون خود را معرفی می کنند و برای سال ۲۰۱۹ نیز چنین برنامه ای در سر دارند. پس از انتشار شایعات و گزارش های پی در پی درباره گلکسی نوت ۱۰، به تازگی تصویر جدید این فبلت پرچمدار منتشر شد.

تصویری که گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در نمای عقب و جلو نشان داده و قلم اس پن نیز در کنار آن به چشم می خورد. رنگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس در تصویر جدید عجیب به نظر رسیده و گویی ترکیب رنگی نقره ای و بنفش است. به نظر می رسد این رنگ بدنه گلکسی نوت ۱۰ پلاس بازتاب دهنده باشد و یعنی در هنگام قرار گرفتن زیر نور رنگ های دیگری هم به چشم خواهد خورد.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس و نسخه استاندارد آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس یا اگزینوس ۹۸۲۵ همراه هستند و شامل باتری ۳۷۰۰ و ۴۳۰۰ میلی آمپری می شوند. در حالی که نسخه استاندارد فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی دارد، نسخه پلاس از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می گیرد.

در بخش دوربین باید به سه سنسور ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک حسگر Tof اشاره کرد. صفحه نمایش نسخه پلاس ۶.۸ اینچی QHD+ است و خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هم نیست. به هر حال جزئیات کافی نبوده و جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید تا ۷ آگوست و رویداد اختصاصی نیویورک سامسونگ منتظر ماند.

منبع

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *