نوکیا ۸۱۱۰ دوباره متولد شد : نرم افزارهای گوگل و پشتیبانی از شبکه ۴G

اگر از طرفداران سری فیلم های ماتریکس باشد، جمله معروف نئو را به یاد دارید “تفنگ، تفنگ زیاد”. این دیالوگی بود که نئو با یک ۸۱۱۰ در خواست کمک کرد. با این حال، HMD گلوبال در زمینه احیای گوشی های افسانه ای نوکیا نیازی به نوستالژی ندارد – با ما همراه باشید با معرفی نوکیا ۸۱۱۰ ۴G.
این گوشی دارای طراحی منحنی ورژن اصلی است و گزینه های رنگ زرد موزی و سیاه را در انتخاب رنگ دارید. این اولین تلفنی بود که دارای محافظ برای صفحه کیبورد خود بوده است.

با این گوشی نمی توان وارد دنیای ماتریکس شد. ولی با قابلیت ۴G نوکیا ۸۱۱۰ می توانید از نرم افزار هایی مانند توییتر و فیسبوک استفاده کنید. اگر از کسانی هستید که از دوربین سلفی استفاده میکنی این گوشی توانایی کمک به شما را ندارد و تنها یک دوربین ۲ مگاپیکسل در پشت ۸۱۱۰ قرار دارد.

از لحاظ برنامه های دیگر، بیشتر در حال توسعه هستند، اما شما نباید انتظار معجزه ها را داشته باشید زیرا این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۲۰۵ طراحی شده است. ولی هنوز قدرت کافی برای اجرای بازی محبوب مار را بر روی صفحه نمایش ۲.۴ اینچی این تلفن دارد.

و همانطور که از اسم این تلفن پیداست از شبکه ۴G بره می برد که شما را قادر به تماس بر بستر اینترنت و ایجاد هات اسپات برای دستگاه های دیگر می کند. نوکیا ۸۱۱۰ ۴G توسط یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری تغذیه می شود که به شما اجازه تماس صوتی تا ۹ ساعت و یا گوش دادن به موسیقی تا ۴۸ ساعت (به وسیله هدفون با پورت ۳.۵ میلی متری) را می دهد. نوکیا ۸۱۱۰ دارای دو مدل تک سیم و دو سیم می باشد. همچنین قیمتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شد است مبلغ ۸۰ یورو می باشد که طبق صحبتی که در کنفرانس خبری انجام شد این گوشی در ماه می در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • موبایل
  • نوکیا ۸۱۱۰ دوباره متولد شد : نرم افزارهای گوگل و پشتیبانی از شبکه ۴G