اطلاعات سخت افزاری Redmi Pro 2 شیائومی فاش شد

شرکت شیائومی همچون دیگر برندهای چینی برای خلق برندی مستقل تصمیم گرفت، برند ردمی را معرفی کند. این برند قرار است روی گوشی های هوشمند برجسته ای فعالیت داشته باشد که نه تنها در زمینه طراحی، بلکه در بحث مشخصات نیز گزینه های ایده آل هستند.

حال به تازگی اطلاعات سخت افزاری Redmi Pro 2 محصول پرچمدار آینده شیائومی آشکار شد. از مشخصات این دیوایس باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ اشاره کرد که قدرت بالایی را به ردمی پرو ۲ خواهد بخشید.

البته تاکنون تنها جزئیات سخت افزاری چون پردازنده ردمی پرو ۲ آشکار شده و براساس آخرین گزارش ها Redmi Pro 2 دارای مشخصاتی بهتر است. در بحث طراحی این دیوایس شباهت نزدیکی به Redmi Note 7 اخیر دارد و دوربین سلفی پاپ آپ نیز برای آن در نظر گرفته شد. گذشته از آن باید به صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی FHD+ با پوشش گوریلاگلس ۵، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، صفحه نمایشی کم حاشیه، دوربین اصلی سه گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری، فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی، سنسور IR و برخی دیگر پرداخت.

جزئیات کاملی از Redmi Pro 2 دردسترس نگرفت و باید منتظر ماند تا مشخص شود شیائومی چه محصولی را تحت توسعه دارد. گزینه های رنگی آن نیز قرمز، آبی و مشکی خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

پیش بینی می شود شیائومی در سال جاری مدل های متعددی جهت معرفی داشته باشد که Redmi Pro 2 یکی از آنها محسوب می شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *