بازی بی نظیر Alan Wake به فروشگاه های دیجیتالی بازگشت

بازی Alan Wake

بر اساس رپرتاژ های رسمی منتشر شده، بالاخره معضلات مجوز آهنگ‌ های بازی محبوب آلن ویک (Alan Wake) به وسیله ی شرکت مایکروسافت برطرف شد و این game بار دیگر به فروشگاه‌ های دیجیتالی بازگشت.

بازی

علت متوقف شدن فروش این بازی

استودیو محبوب و مشهور رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، مجدداً توانست عنوان معروف Alan Wake را در فروشگاه‌ های بازی استیم، GOG و هامبل استور قرار دهد. بیشتر از ۱ سال قبل بود که معضلات مجوز آهنگ‌ های بازی Alan Wake، گریبان گیر این game شده بود و از آن جایی که تاریخ مجوز بهره بردن از آهنگ‌ های بازی رو به اتمام بود، رمدی اینترتینمنت مجبور شد که این game را از فروشگاه‌ های دیجیتالی حذف کند. جدیداً، استودیو رمدی در صفحه توییتر خود اظهار کرده است که با کمک مایکروسافت قادر بوده بار دیگر بازی Alan Wake را جهت فروش در فروشگاه‌ های دیجیتالی قرار دهد. رمدی این‌ گونه از مایکروسافت بابت برطرف کردن معضلات بازی تشکر کرده است:

تشکر بسیار از همکار ما و ناشر بازی Alan Wake یعنی مایکروسافت که قادر بوده با مذاکره های خود، حقوق استفاده از موسیقی‌ های Alan Wake را به دست آورد تا بازی بتواند مجدداً به فروش برسد.

قیمت این بازی

در ماه می ۲۰۱۷ بود که استودیو رمدی اینترتینمنت به شکل رسمی اظهار کرد تاریخ انقضاء مجوز بهره بردن از آهنگ‌ های بازی آلن ویک در حال نزدیک شدن است و می‌ توانستید پیش از این که game از فروشگاه‌ های دیجیتالی حذف شود، عنوان های Alan Wake’s American Nightmare و Alan Wake را با تخفیف بسیار عالی خریداری کنید. این عنوان تحسین‌ شده سال ۲۰۱۲ را می‌توانید هم اکنون با ۸۰% تخفیف از فروشگاه استیم خریداری کنید و از سمتی دیگر، game در فروشگاه‌ های هامبل استور و GOG، با بهای ۳ دلار در دسترس خواهد بود. نیاز به گفتن است که یک سریال تلویزیونی، بر طبق بازی آلن ویک در دست تولید است که سم لیک هم در تولید آن، نقش دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *