دیزنی ساخت سریال Tron توسط جان ریدلی را لغو کرده است

به نظر می‌رسد دیزنی (Disney) در سکوت خبری ساخت سریال Tron توسط برنده اسکار، جان ریدلی (John Ridley)، لغو کرده است. با بروز نیوز همراه باشید.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر در جدیدترین مطلب خود به موضوع جالبی پرداخته است. به طور حتم با سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس (Disney +) آشنا هستید. سرویس که از چندی پیش کار خود را شروع کرده است و میزبان فیلم و سریال‌های جذابی بوده است. حال به نظر می‌رسد یکی از پروژه‌هایی که قرار بوده دیزنی به سراغ آن برود؛ سریال Tron به نوشته جان ریدلی، برنده اسکار‌های فیلم ۱۲ Years A Slave، فیلم Three Kings و فیلم Amercian Crime بوده است.

طی چند سال گذشته هیچوقت صحبتی از سریال Tron به میان نیامده است و این اولین بار است که در مورد آن خبری منتشر می‌شود. در ادامه مطلب و گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر گفته شده است که ریدلی به دنبال کار روی سریال به عنوان بخشی از قرار داد ABC Studio با دیزنی بوده است. اما هیچوقت چراق سبز را دریافت نکرده و به نظر نمی‌رسد که دیزنی در حین ساخت، تصمیم به لغو ساخت سریال گرفته باشد.

طبق گفته وب‌سایت THR، دیزنی در حال حاضر بیش از ۵۰ فیلم‌نامه نمایشی و ۵۰ برنامه آماده برای ساخت دارد و قرار است ۳۵تا از آن‌ها را تنها در سال اول دیزنی پلاس ساخته و پخش کند.

از نمایش‌هایی که دیزنی در حال حاضر به صورت رسمی لغو کرده است می‌توان به نمایشنامه طنز Muppets Live Anther Day  و Book of Enchantment اشاره کرد.

به طور حتم طرفداران سبک تخیلی با فیلم Tron آشنا هستند. اثری که در سال ۲۰۱۰ با نام فیلم Tron: Levacy و بازی جف بریج (Jeff Brdiges) به سینما‌ها آمد. البته دنباله انیمیشنی نیز از این مجموعه با نام انیمیشن Tron: Uprising نیز در سال ۲۰۱۲ به اکران رسید.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم‌نامه جان ریدلی ممکن است به وقوع بپیوندد و ساخته شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سریال
  • دیزنی ساخت سریال Tron توسط جان ریدلی را لغو کرده است